خبرهای داغ:
درراستای ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدا به همین منظور با رعایت پروتکل بهداشتی از خانواده والامقام شهید عبدالجلیل طاهایی باهمت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در هندیجان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۴۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با تلاش ارزشمند پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و گروه جهادی ام المصائب پایگاه حضرت معصومه(س) با خانواده شهید عبدالجلیل طاهایی دیدار و با احترام ویژه مورد تجلیل قرار گرفت .

شهید عبدالجلیل طاهایی یکی از شهدای مفقود الاثر است که عمر شریف خود را در راه اسلام و قرآن گذراند تا در جبهه های دفاع مقدس پس از رشادت های ماندگار خود به شهادت رسید به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) هندیجان در راستای زنده نگه داشتن نام شهید و الگو پذیری از صبر و مقاومت از خانواده شهید عبدالجلیل طاهایی دیدار شد.

 در ادامه گزارش خبری، یکی از کارهای جهادی و فرهنگی بسیار مفید راه اندازی مهد قرآنی گل نرگس در هندیجان بود که با همت بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با جذب و شناسایی فرزندان خانوادهای بی بضاعت و مستمند در هندیجان بود که انجام گرفت.

مهد قرآنی گل نرگس در هندیجان به کودکان ۳تا ۶ سال آموزش های رایگان در زمینه های فرهنگی و هنری از طرف پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ارائه می شود که تا کنون مورد استقبال خانواده های قشر آسیب پذیر جامعه در هندیجان گرفته است.

 این روز ها حال و هوای هندیجان انتخاباتی شده که بسیجیان حوزه ها و پایگاه ها شهری وروستایی و طرح شهید علی هاشمی حوزه ها در شهرستان هندیجان در جلسات روشنگری و بصیرتی در فضاهای حقیقی و مجازی مخصوصا در ایتا و روبیکا و سروش حضوری خوب و فعال دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها