خبرهای داغ:

درمانگاه طریق الحسین(ع) در منطقه عین ۲ اهواز افتتاح شد

درمانگاه طریق الحسین(ع) به عنوان هفتمین درمانگاه بسیج در منطقه کم‌برخوردار عین ۲ اهواز عصر پنجشنبه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۰۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش بسیج، هفتمین درمانگاه بسیج زیر نظر موسسه خدمات درمانی بسیجیان خوزستان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان در منطقه کم برخوردار عین ۲ اهواز به بهره برداری رسید.

این درمانگاه شامل ۲ بخش عمومی و تخصصی است که بخش های فیزیوتراپی، اطفال و زنان از مهمترین بخش‌های تخصصی آن به شمار می روند.

درمانگاه عمومی و تخصصی طریق الحسین(ع) در زمینی به مساحت ۴۷۱ متر مربع و با زیر بنای یک هزار و ۷۹۵ متر مربع در چهار طبقه احداث شده است.

فصل آینده فصل غلبه بر مشکلات و تبعیض است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح این درمانگاه گفت: سپاه و بسیج همواره با تداوم روحیه جهادی، خدمات موثری را در آینده به مردم و بخصوص مردم شریف خورستان ارائه خواهند داد و بی شک با این خدمات درمانی می توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات مناطق محروم را برطرف کنیم.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: این خدمات بی شک غبار محرومیت را از چهره شهرهای استان خوزستان و کشور می زداید؛ فصل آینده فصل غلبه بر مشکلات و تبعیض است.

وی بیان کرد: فصل جدیدی از خدمت در حال شکل‌گیری است و سپاه همچنان پرچم دار این خدمت صادقانه است.

همچنین سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی در آیین بهره‌برداری از این درمانگاه گفت: موفقیت‌های روز افزون این نظام اسلامی با صبر و بردباری مردم غیور خوزستان، در حال تحقق است و بی شک توجه هرچه بیشتر به مناطق کم برخوردار می تواند ضمن کاهش دغدغه های مردم ، شروعی برای توسعه مناطق حاشیه‌ای باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این آیین در جمع خبرنگاران گفت: منطقه عین ۲ در غرب اهواز درمانگاه نداشت و مردم این منطقه در حوزه درمان مشکلات متعددی را در سال های اخیر متحمل شدند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: فرمانده کل سپاه نیز در ماه‌های گذشته در بازدید از این منطقه بر توسعه بخش درمان مناطق کم برخوردار بخصوص عین ۲ اهواز تاکید داشت که به دنبال دستور سرلشکر سلامی با کمک خیران و سازمان بسیج مستضعفین این درمانگاه جامع با خدمات ارزان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: امید است در بحث توسعه با حمایت خیران استان بتوانیم خدمات بیشتر و ارزنده تری را در این حوزه به مردم شریف خورستان ارائه دهیم.

آغاز عملیات اجرایی دهکده اقتصاد مقاومتی در خوزستان

همچنین به منظور ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی ویژه محرومان عملیات اجرایی دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان اهواز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

در فاز نخست این طرح احداث ۱۰ واحد گلخانه ای به مساحت چهار هزار متر مربع در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: امید است با فراهم شدن شرایط مناسبی برای تولیدات محصولات کشاورزی و متناسب سازی بازار با این محصولات، شاهد افزایش درآمد کشاورزان منطقه باشیم.

وی افزود: اجرای این طرح ضمن تقویت بخش کشاورزی، با ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منطقه، بخشی از مشکلات اشتغال استان خوزستان را نیز برطرف می کند.

پیش از این رئیس سازمان بسیج مستضعفین در صبح پنجشنبه فرمان عملیات رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان برای تعمیر و سرویس سیستم های سرمایشی در مناطق کم برخوردار این استان را صادر کرد.

جهادگران کشور به صورت همزمان در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی، بسته های آموزشی، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تهیه جهیزیه برای نوعروسان مناطق کم برخوردار وارد میدان شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها