خبرهای داغ:
در مراسمی صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر اختصاصی شهید سید«عبود عبودزاده» در خوزستان

در اقدامی ارزنده از سوی بسیج شهیدتندگویان وزارت نفت و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز در مراسمی از تمبر اختصاصی شهید سید«عبود عبودزاده» رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

در اقدامی ارزنده از سوی بسیج شهیدتندگویان وزارت نفت و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز در مراسمی از تمبر اختصاصی شهید سید«عبود عبودزاده» رونمایی شد.

سید«سعید عبودزاده» برادر شهید عبودزاده در این مراسم ضمن ابراز تشکر از توجه بسیج شهید تندگویان و روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید، اظهار داشت: تمبر اختصاصی شهید سید«عبود عبودزاده» همزمان با چهلمین سالگرد شهادتش و در آستانه سوم خرداد منتشر و راهی موزه‌های تمبر کشور شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات ارزنده خود می فرمایند؛ یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهن ها خارج شود. از نام شهید و از افتخار به شهید هرگز غفلت نکنید. تبلیغات عنادآمیز دشمنان سعی کرده‌ که ارزش های شهید را به تدریج کم کنند و در مواردی به ضد ارزش تبدیل کنند. این در کشور ما اتفاق افتاد؛ این سعی انجام گرفت، اما با درایت جوانان انقلابی خنثی شد.

عبودزاده خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ایجاد شده امکان برگزاری چهلمین سالگرد شهادت برادر عزیزمان میسر نشد، لذا برآن شدیم همزمان با چهلمین سالگرد شهادت این عزیز، تمبر اختصاصی شهید سید«عبود عبودزاده» که از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بود را منتشر کرده و آن را در اختیار موزه های دفاع مقدس سراسر کشور، موزه آستان قدس رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهیم.

شهید سید«عبود عبودزاده» در سال ۱۳۳۳ در خانواده ای مذهبی و در منطقه عامری اهواز متولد شد و یکی از بارزترین ویژگی‌های او اخلاق ناب اسلامی بود که پس از شهادت نیز زبانزد همگان بود.

این شهید عزیز در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۰ در نبرد حق علیه باطل در شهرستان سوسنگرد به مقام شهادت نائل آمد، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها