خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین:
در این بیانیه آمده است:امروز غزه مظلوم اما قهرمان، شجاعانه و آگاهانه در خط مقدّم ایستاده و نقاب از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشته است.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بار دیگر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایت آشکار آمریکای جنایتکار، جلوه‌ای دیگر از عداوت و آدم‌کشی را به نمایش گذاشته و ظلم و جنایت خود را بر حریم ساکنان یکی از راهبردی‌ترین مناطق جهان و بلکه بشریت، بیش از گذشته گسترانده است و تلخ‌تر و دردناک‌تر، سکوت مجامعِ به اصطلاح جهانی است.  

امروز جنگنده‌ها و بمب افکن‌های اسرائیلی، رویای لطیف کودکان و آرامش مادران غزه را در زیر خروار‌ها تعصب و سبوعیت خود فرو می‌برد.

امروز غزه، میدان نمایش میزان پایبندی به شرافت و غیرت و صحنه راستی آزماییِ مجدّدِ مدعیان صلح و دوستی و حقوق بشر است. اما به راستی اینان از انسانیت و صلح و دوستی چه تعریفی دارند تا حقوقی بر آن نوشته و از آن دفاع کنند؟!  

امروز غزه مظلوم، اما قهرمان، شجاعانه و آگاهانه در خط مقدّم ایستاده و نقاب از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشته است.

اما ننگ و نفرین ابدیِ این نسل کشی، بر سینه جنایتکاران و حامیان آن‌ها یعنی اتحاد شوم جبهه عربی-غربی-عبری که وظیفه انسانی و اسلامی خود را فراموش کرده خواهد ماند و فلسطین زخمی با لطف الهی و قهرمانانه و پیروزمندانه، به بهار آزادی و استقلال دائمی خود خواهد رسید.

سلام خدا بر شهیدان و مجاهدان مقاومت و مردان و زنان مسلمان که با غیرت و با تکیه بر ایمان، در برابر این جنایت سهمگین ایستاده‌اند و با ایستادگی برآمده از ایمان، همچون گذشته متجاوزان را پشیمان خواهند کرد. انشاءالله.  

اینک ما دانش آموزان و فرهنگیان سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم، با نثار بهترین درود‌های خود به مردم مقاوم فلسطین و ادای احترام به شهیدان آن خطه، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان غزه، همگان را به حمایت همه جانبه و بویژه دعا برای پیروزی هر چه سریعتر این مردم مظلوم و ستمدیده و نابودی بساط کفر و استبداد فرا می‌خواند. «اللهم عجل لولیک الفرج»
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات