سید مرتضی علوی
فرمانده سپاه شهرستان سامان خبرداد:
فرمانده سپاه سامان با اشاره به بزرگداشت سوم خرداد با 100 برنامه در این شهرستان، شکست دادن صهیونیست ها توسط جبهه مقاومت را الگوگرفته از دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه شهرستان سامان درگفتگو با خبرنگار ما گفت: سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان نتیجه همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان و هم افزایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ پاسدار حسن بهرامی افزود: الگوگیری از مقاومت ملت بزرگ ایران و رشادت رزمندگان اسلام را در جبهه مقاومت امروز می بینیم که چگونه صهیونیست ها را به زانو درآورده اند.

وی، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در خصوص برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان سامان، گفت: تهیه ماکت مناطق عملیاتی (خرمشهر)،برپایی نمایشگاه (فرهنگی ،هنری و ادوات و.....)، برگزاری شب شعر و خاطره و تجلیل از خانواده معظم شهداء، دیدار و تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و تولید ویژه برنامه با موضوع  (سوم خرداد)، نمایش فیلم و اجرای تئاتر مسجدی و خیابانی، مسابقات فرهنگی هنری و مسابقات ورزشی و  بومی و محلی، صبحگاه مشترک نیرو های مسلح، ارسال پیامک به بسیجیان و شرکت در نماز جمعه به صورت سازماندهی شده برخی از برنامه های در نظر گرفته شده در این خصوص هستند .

بهرامی افزود: ویزیت رایگان در مراکز درمانی، سخنرانی فرماندهان پیرامون سوم خرداد، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی، برگزاری یادواره های شهداء و فضا سازی محیطی، اجرای رزم نوازان و پخش سرود در میادین شهر، غبارروبی قبور مطهر شهداء ، راهپیمائی و کوهپیمائی و نشست های بصیرتی و روشنگری  و برگزاری برنامه شهید محله آبروی محله، از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت این روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  برگزار می شود.

ارسال نظرات