خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی:

 ۴۷ روستای ملایر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

ملایر-نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور وزیر ارتباطات،۳۴ سایت مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و ۴۷ روستای ملایر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۳۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
 ۴۷ روستای ملایر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در آیین افتتاح پروژه اتصال روستا‌های بخش زند شهرستان ملایر به شبکه ملی اطلاعات در روستای ده‌چانه، که با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، ضمن تقدیر از توجه ویژه استاندار همدان به ملایر و بخش زند اظهار داشت: آداب و فرهنگ میهمان نوازی مردم شهرستان ملایر دیدنی است.

وی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نخستین وزیری است که در روستای ده‌چانه در بخش زند حضور یافته و مردم این روستا نیز قدردان هستند.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از تدابیر نظام جمهوری اسلامی سفر وزیر به روستا‌ها و دیدار و گفت‌وگوی نزدیک با مردم است، بنابراین این تعامل و ارتباط در دستور کار همه وزرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما مسئولان و مدیران خادم مردم هستیم و به این عنوان نیز مفتخر هستیم، گفت: دولت نشان داد که وزیران جوان ظرفیت و استعداد مدیریت وزارت‌خانه‌ها را دارند.

آزادیخواه تصریح کرد: تدابیر استاندار همدان در بهره‌گیری از بانوان و ظرفیت‌جوانان در قالب تشکیل هیئت اندیشه‌ورزان جوان در استان و سایر شهرستان‌های تابع، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه بدون شک داشتن نگاه مسئولیت‌پذیرانه نسبت به انجام امور، توسعه کشور را به همراه دارد، افزود: مردم روستای ده‌چانه بخش زند، قدردان مسئولان و مدیرانی هستند که اتصال این روستا و دیگر روستا‌های بخش زند به شبکه ملی اطلاعات را رقم زدند.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ۳۴  سایت مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح شد که با افتتاح این تعداد سایت مخابراتی ۴۷ روستای شهرستان ملایر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

گفتنی است؛ در این آیین ۱۰۰ درصد روستا‌های بخش زند ملایر با حضور دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای ده چانه به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار