خبرهای داغ:
دانیال محمدی
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) خطاب به جوانان بسیجی فعال در فضای مجازی:
شامگاه گذشته، مرتضی عمو مهدی در جلسه ای مجازی با بسیجیان ناحیه مقاومت امام رضا(ع) پیرامون مسائل روز کشور صحبت کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

وی با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری، تکلیف بسیجیان را نسبت به این فضا دو چندان می کند، گفت: ولی امر مسلمین در زمینه فضای مجازی به جوانان اینگونه می فرمایند: امروز فضای مجازی یک فرصتی است برای این کار، دشمنان از فضای مجازی جور دیگر استفاده می کنند اما شما جوانان عزیز اینجوری از فضای مجازی استفاده کنید؛ از فضای مجازی استفاده کنید برای امید آفرینی، برای توصیه به صبر، برای توصیه به حق، برای بصیرت آفرینی، توصیه به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکار نماندن و مانند این ها.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان، با بیان اینکه قرارگاه رسانه برای آحاد مردم است و به یک قشر خاص مخاطب محدود نمی شود، تصریح کرد: در جامعه کنونی که فضای انتخابات با غباری از فتنه ها، دشمنان خارجی و نادان های داخلی پوشیده شده است، وظیفه بسیجیان جلب مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات است.

هم چنین عمو مهدی در بخشی از سخنان خود توصیه کرد: در فضای مجازی از حاشیه پردازی پرهیز کرده و عمل آفندی را جایگزین برنامه های پدافندی کنید؛ همچنین بسیار دقت کنید که در محتوای منتشر شده از هتک حرمت افراد خودداری کرده و صداقت و نجابت رسانه ای را هرگز فراموش نکنید.

عمومهدی خطاب به جوانان بسیجی فعال در فضای مجازی گفت: در فضای مجازی باید هدفمند عمل کرد. اگر هدفمند نباشیم، دچار آسیب می شویم که هدر رفتن زمان، نمونه ای از این آسیب هاست. هم چنین وی معیار سنجش عملکرد صحیح در فضای مجازی را امید آفرینی قرار داد و تاکید کرد: اگر به مشئ و منش مقام معظم رهبری در برخورد با آحاد مردم دقت کنیم، متوجه امید ایشان به آینده می شویم و ما هم باید دقت داشته باشیم که در با انتشار پرداختن بیش از حد به مشکلات گذشته، یاس آفرینی نکنیم؛ مشکلات و شکست ها برای درس گرفتن است نه برای از دست دادن امید.

عمو مهدی در پایان گفت: موضوعات اعتقادی و شهدایی، وطن دوستی و ایران دوستی و بحث های بومی و محلی زمینه های تاثیرگذار در فضای مجازی هستند که توصیه می شود بسیجیان در این موضوعات فعالیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها