رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع دو هزار و ۵۰۰ گونی آرد در بین نانوایی‌های این استان خبر داد و گفت: این میزان آرد به ارزش یک‌میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به نانوایی‌ها توزیع‌شده است.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۴۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ دوم پاسدار رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج کارمندان از ابتدای شیوع کرونا در گیلان در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: از نخستین روز‌های شیوع کرونا در گیلان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پای‌کار بوده و با آغاز رزمایش مواسات به توزیع بسته‌های معیشتی در بین مردم ک. نیازمندان پرداخته است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار و ۳۴۶ سبد کالا در هشت ماه پایانی سال ۹۹ در بین نیازمندان گیلانی گفت: از زمان آغاز رزمایش مواسات و همدلی با تلاش‌های صورت گرفته ۱۰ هزار و ۳۴۶ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۶۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان گیلانی کماکان در حال توزیع است، بیان کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان یک هزار و ۴۹۰ بسته معیشتی شامل گوشت، مرغ، حبوبات، رب و ماکارونی به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال در بین افراد نیازمند در ۱۶ شهرستان گیلان توزیع‌شده است.

رنجبر یکی از صدمات جدی کرونا به جامعه را تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی در استان دانست و گفت: در سال گذشته مبلغ هشت میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ۱۶۰ نفر و همچنین پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال وام عقود اسلامی به ۱۵ نفر پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به تهیه ۶۲ عدد کیف و لوازم‌التحریر و توزیع آن بین کودکان بی‌بضاعت، افزود: در این مدت و با توجه به اینکه بسیاری از خانوار‌ها شغل خود را ازدست‌داده و توانایی تهیه وسایل مدرسه برای فرزندان خود را نداشتند، ۶۲ عدد کیف و لوازم‌التحریر به ارزش سه میلیون ریال در بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع‌شده است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع دو هزار و ۵۰۰ گونی آرد در بین نانوایی‌های این استان خبر داد و گفت: این میزان آرد به ارزش یک‌میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به نانوایی و موکب‌های فعال گیلان توزیع‌شده است تا نان رایگان پخت کرده و در بین نیازمندان توزیع کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات