برگزاری کارگاه ابلاغ برنامه و طرح روشنگری شهید رجایی فرمانده هان حوزه و پایگاه های مقاومت
کد خبر: ۹۳۴۴۲۴۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
در این جلسه ابتدا سرهنگ پاسدار اسلام مرادی، به شرح بیان تفصیلی برنامه ابلاغی و ماموریت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در بسیج پرداختند سپس با توجه به نزدیک شدن به سالروز ازاد سازی خرمشهر و سوم خرداد، طرح برنامه‌ی هماهنگ شده‌ی این روز مهم در قالب یک رزمایش پایگاه محور را ارائه دادند.
سرهنگ مرادی اشاره داشتند که این فراخوان از ساعت ۱۷ در محل تمامی پایگا‌های مقاومت سطح شهرستان اجرا گردد.
وی افزود این برنامه شامل؛ شامگاه، کلاس‌های اموزش فاوا و امادگی مقابله با تجمعات و تحرکات منافقین انجام شود. همچنین پس از اقامه‌ی نماز مغرب عشا، نشست سیاسی و گردهمایی سالروز سوم خرداد بمناسبت ازاد سازی و فتح خرمشهر در پایگاه‌ها برگزار شود و در نهایتا با گشت‌های محله محور رضوین این رزمایش به پایان برسد.

در ادامه‌ی این نشست، حجت الاسلام والمسلین دکتر اسدی، امام جمعه و مسول دفتر نمایندگی، ولی فقیه نسبت به فعال نمودن کارگروه شهید رجایی اقدام کردند
ایشان در این کارگروه با موضوع انتخابات پیش رو به چگونگی اگاه سازی و حضور حداکثری برای فرماندهان حوزه‌ها و پایگا‌ها به بحث و گفتگو پرداختند
ایشان در این کارگروه افزودند که؛در عرصه انتخابات باید آگاهی ها و شناخت خود را بالا ببریم و از دنیای اسلام مطلع باشیم .
وی با بیان اینکه بایدها و نباید هایی برای بسیجیان وجود دارد که لازم است شما عزیزان و فرمانده هان پایگاه ها بعنوان سردمداران  بسیج در جریان باشید .
او گفت : فهم شما باید همان فهم فرمانده باشد که در میدان عمل وحدت نظر وجود داشته باشد .
انتخابات می تواند حال مردم را خوب کند که رویکرد اصلی آن تغییر وضع موجود باشد ، باید بصیرت دهی شود که مردن با وعده های پوچ و اشتباه فریب نخورند .
وی ضمن اشاراتی به عدم گشایش مشکلات با توسل به غرب ، شرکت در انتخابات با رویکرد تکلیف مداری ،وجوب حفاظت از حاکمیت اسلام و عاقبت سوء عدم بصیرت و درک مسائل  سیاسی فرمانده هان در میدان عمل تصریح کرد : ما نه در جنگ نظامی و نه اقتصادی به دشمن می بازیم بلکه در جنگ فکر و اندیشه خصوصا در فضای مجازی می بازیم.
ارسال نظرات