همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

2کتاب با موضوع دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد

زنجان-به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر دو عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس با همت سپاه انصارالمهدی(عج) رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از یک هزار عنوان برنامه در سطح استان به همت سپاه انصارالمهدی(عج) برگزار خواهد شد؛ یکی از این برنامه‌ها رونمایی از دو کتاب در حوزه دفاع مقدس است که امروز توسط سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان رونمایی شد.

 

2کتاب با موضوع دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد

 

در این برنامه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس همانند واقعه عاشورا تا ابد در ذهن بشریت خواهد ماند. این حماسه باشکوه حداقل باید کشور را 800 سال تغذیه معنوی کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما در این عصر این است که آثارهای این حماسه را برای نسل‌های بعدی به ارمغان بگذاریم، گفت: نسل‌های بعدی کشور فقط با استفاده از این اثرها می‌توانند با دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار کنند. یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدا در استان‌ها دقیقاً با این منظور برگزار شد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کتاب‌های خوبی در حوزه دفاع مقدس در کشورمان و همینطور استان زنجان به چاپ رسیده است، عنوان کرد: خوشبختانه نویسندگان جوانی در این حوزه وارد شده‌اند و قطعاً آینده درخشانی در نزد آن‌ها قرار دارد. هرکس برای شهدا قدمی بردارد قطعاً خیرش را در این دنیا و آخرت خواهد دید.

 

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان زنجانی در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و همواره مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند. یکی از عملیات‌های مهمی که رزمندگان زنجانی در آن نقش پررنگی داشتند عملیات "بیت‌المقدس" بود. رزمندگان سلحشور کشورمان در این عملیات تصویر کاملی از پیروی از رهبری را به تصویر کشیدند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در پایان مراسم از دو کتاب حوزه دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی شد. نخست کتاب "یادگاران ماندگار" بود که این کتاب به همت کانون بازنشستگان سپاه استان به چاپ رسیده است؛ این کتاب که با تهیه و تنظیم محمدعلی خامه‌پرست انجام گرفته خاطرات بازنشستگان سپاه استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.

 

دومین کتابی که در این برنامه رونمایی شد کتاب "حُسن یوسف‌ها عاشق بارانند" بود؛ این کتاب که با نگارش سمیرا احمدی به چاپ رسیده زندگی یک خلبان شهید را به تصویر کشیده است که خواندن هر دو کتاب به تمام اقشار جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان توصیه شده است.

ارسال نظرات