خبرهای داغ:

افتتاح پایگاه بسیج ابومهدی المهندس در آبادان

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر پایگاه بسیج ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان راه اندازی و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۴۴۷۵۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

امام جمعه آبادان با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: امروز به همین مناسبت در منطقه مراسم و برنامه‌های متنوع بسیاری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: از جمله این برنامه‌ها میتوان به افتتاح پایگاه بسیج ابو مهدی المهندس در فرودگاه آیت الله جمی آبادان اشاره کرد.
وی با اشاره به نام این پایگاه گفت: باتوجه به اینکه آخرین محل تشییع این شهید بزرگوار قبل از انتقال به عراق در آبادان و خرمشهر بود این فرصت را غنیمت شمردیم تا پایگاه بسیح فرودگاه به نام این شهید مبارک شود.
امام جمعه آبادان ادامه داد: این شهید بزرگوار در طول دوران دفاع و مقاومت هم در ایران و هم در دیگر نقاط جهان در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مسلمانان و رزمندگان بود.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور خاطر نشان کرد: این نامگذاری می‌تواند نشانه‌ای از همبستگی مردم و به ویژه شیعیان در ایران و عراق باشد به امید اینکه جوانان ما چه در اینجا وچه در هرکجای جهان از شهدا بیاموزند وآن‌ها را الگو خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار