پیام تبریک فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر:
ایرانشهر- سوم خرداد نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۲۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریکی صادر کرد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرمشهر را خدا آزاد کرد
                                                                       امام خمینی (ره)

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرت‌های جهان حمایت می‌شد از پای در آورد و خرمشهر، شهر خون آزاد گردد.

تلاش شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره‌ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده‌ی خود را بدون نام ایران تصور نمی‌کردند، زمینه ساز حماسه‌ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

آزادی خرمشهر همان قدر که برای ما استراتژیک و افق آفرین بود برای دشمن خوار کننده و تضعیف کننده بود.

سوم خرداد بواقع نشانگر تلألو ایمان در عالی‌ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دور اندیش است که رزمندگان و شهدا آن را به منصه ظهور رساندند.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده و میمون و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر به خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه استان، برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.


سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار
ارسال نظرات