خبرهای داغ:
همایش علمی پژوهشی ملی فتح الفتوح ۱ در شیراز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اولین همایش از سلسله همایش های علمی پژوهشی ملی فتح الفتوح در شیراز به کار خود پایان داد.

دکتر ایمان ایمانی فر، سردبیر این همایش در ائین اختتامیه این همایش اظهار داشت: در همایش فتح الفتوح1 در کمال ناباروری، در موضوع تمدنی، 256مقاله جذب. 156مقاله در سیویلسکا پذیرش گرفتند.
وی با بیان اینکه وضعیت ما در حوزه علوم انسانی، وضعیت مطلوبی نیست، تامید کرد: نیاز به برگزاری چنین همایش هایی برای رسیدن به گام دوم داریم.
ایمانی فر گفت: از دو هفته آینده با ورود به سیویلیکا، با مقالاتی با موضوع تربیتی تمدنی مواجه می شویم که همگی تولیدی داخل هستند و قبل از این اگر هم مقاله با موضوع تربیتی و تمدنی بود، بعضا داخلی نبود.
سردبیر این همایش ضمن تصریح بر اینکه هفت استان در این همایش فعالیت گسترده داشتند، گفت: ما موفق شدیم به عنوان حلقه میانی، یک جمع بزرگ در مجموعه علمی پژوهشی رارقم بزنیم و هر کاری، مرد میدان میخواهد، و من از مرد این میدان در استان فارس، از سردار بزرگ، بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس که در این راه، در کف میدان و دوشادوش، ما راهمراهی و کمک کردند.

اختتامیه همایش علمی پژوهشی ملی فتح الفتوح ۱
در ادامه این برنامه، حجت الاسلام بهرامی نسب، هدایتگر این همایش اظهار داشت: نگاه ما این بود که شبکه بزرگ و گسترده ای که در کشور با عنوان شجره صالحین در حال شکل گیری است، همایش هایی را برگزار کنیم و این همایش هم در شبکه تربیتی صالحین جاگذاری شده است.
معاون تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس تصریح کرد: از آنجا که در روایات داریم برای قدرتمند شدن نیاز به عالم شدن هست، به این سمت و یو وارد شدیم و جنبه علمی تربیت را که کمترین حد مقالات را داریم، مورد توجه قرار دادیم.
وی از راهنمایی ها و هدایتگری های آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها