پیام تبریک امام جمعه هیرمند به مناسبت سالروز فتح خرمشهر:

سوم خرداد نماد به یادماندنی وحدت و همدلی ملت سرافراز، در دفاع از کیان ایران اسلامی است

هیرمند-با گذشت ۳۹ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه‌گونه و فتح‌الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور، بسیار الهام بخش و درس‌آموز است.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۳۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پیام تبریکی صادر کرده است، در این پیام آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

سوم خرداد، یادآور رشادت‌ها، و مجاهدت‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر دلاورمردانی است، که با تکیه بر نیروی ایمان و استعانت از ذات اقدس باریتعالی، گوش به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی به سوی دشمن بعثی تا بن دندان مسلح، یورش بردند و در عصر این روز، ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز گنبد مسجد جامع خرمشهر، گلبانگ روح افزا و غریو انقلابی "انا فتحنا لک فتحا مبینا" را در این شهر مقاوم، طنین‌انداز نمودند، و نوید نصرت غیبی خداوند سبحان را دریافت نمودند.

این روز بزرگ در تقویم رشادت‌های مبارزان راه حق، نماد به یادماندنی وحدت و همدلی ملت سرافراز، در دفاع از کیان ایران اسلامی است. اینک با گذشت ۳۹ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه‌گونه و فتح‌الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور، بسیار الهام بخش و درس‌آموز است.

امروز اگرچه ابزار‌های دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود، هر لحظه آماده ازخودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی "سوم خرداد" است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این پیروزی بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تبریک و تهنیت عرض نموده، و توفیق خدمتگزاری همگان، در مسیر پاسداشت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت دارم.

محمد راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند
ارسال نظرات
آخرین اخبار