خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی بیان کرد:

توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از تداوم نهضت کمک‌های مومنانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و توزیع سه هزار بسته معیشتی دیگر بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۰۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج  بیان کرد: پیرو مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا، قرارگاه شهید سلیمانی جامعه هدف خود را زیرپوشش قرار داده و به همت بسیج جامعه پزشکی، خانواده‌هایی را که در منازل به دلیل ابتلا به کرونا قرنطینه هستند، مورد حمایت قرار داده است.

وی افزود: در این مرحله نیز سه هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار و دارای اولویت در شهرستان‌های هدف خوزستان توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: سپاه خوزستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع کرده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی افزود:دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خوزستان تاکنون حمایت خوبی در این زمینه داشته‌اند و امید است این تعامل و همکاری برای خدمت به مردم و کمک به نیازمندان همچنان تداوم داشته باشد تا بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی مردم را با این بسته‌های معیشتی برطرف کنیم.

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: برای توزیع بسته‌های معیشتی هیچگونه واسطه گری وجود ندارد و اولویت با خانواده‌های نیازمند، بیمار و مبتلا به کرونا است که توسط بسیج جامعه پزشکی شناسایی شده و فهرست آن‌ها در اختیار سپاه استان قرار گرفته و به صورت منظم کمک‌ها برای آن‌ها ارسال می‌شود.

وی ادامه داد:شیوع کرونا به بسیاری از خانواده‌ها آسیب جدی وارد کرده و اگر تاکید کمک‌های مومنانه رهبر معظم انقلاب نبود، بی شک تبعات این بیماری برای مردم بسیار سنگین‌تر بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شبکه بهداشت و درمان خوزستان تاکنون بیشترین همکاری را با سپاه استان و قرارگاه شهید سلیمانی داشته که صمیمانه از این مجموعه قدردانی می‌کنیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی خوزستان ۳۰ اردیبهشت گذشته در حاشیه رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان گفته بود: به صورت میانگین هر ۲ هفته یک بار یک رزمایش کمک مومنانه در مرکز استان و متناسب آن در شهرستان‌ها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و دغدغه اقشار آسیب پذیر را به حداقل برسانیم. در حاشیه این رزمایش ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز پیش از این از توزیع ۱۱۸ هزار بسته معیشتی امسال تاکنون، و ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در سال ۱۳۹۹ بین نیازمندان خوزستان خبر داده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار