خبرهای داغ:
طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

عدم مصلحت اندیشی‌های سیاسی شورای نگهبان ستودنی است

۳ هزار زن نخبه در بیانیه‌ای از تصمیم شجاعانه، مقتدر و دور از عدم مصلحت اندیشی‌های سیاسی شورای محترم نگهبان تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج: امروز ۳۰۰۰ زن نخبه در بیانیه ای از تصمیم شجاعانه، مقتدر و دور از مصلحت اندیشی های سیاسی شورای محترم نگهبان تشکر کرد.
در این بیانیه آماده است:
وقتی به آنان می گویند فساد نکنید،پاسخ دهند که:ما به صلاح کار کنیم. (بقره/۱۱)
در پی اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری از سوی شورای محترم نگهبان واکنش‌های متعدد و مختلفی توسط برخی افراد در دفاع از خود یا خویشاوندان خود و یا همکیشان خود جالب توجه است. ظهور و فوران اینهمه بصیرت در این زمان و اعتراض به این نهاد که وظیفه اش احراز صلاحیت نامزدهای ثبت نام کرده است و زدن برچسب اتهامِ" آسیب به مشارکت حداکثری در انتخابات " نیز عجیب تر از آن...!
مانده ایم دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس را قبول کنیم؟
اینهمه نگرانی و دغدغه مندی بعد از اینهمه سکوت در برابر فساد نزدیکان و همکیشان و سوء مدیریت ها و نا بسامانی های امور اجرایی کشور بخصوص در ۴ سال گذشته که سبب ساز رنج و گرفتاری های مردم عزتمند ایران شده است برای رعایت حد و حدود قانون اساسی و شرع توسط شورای نگهبان است؟واقعا دغدغه ی شما آزادی انتخاب توسط مردمی است که عزتشان، سفره شان، آبرو و استطاعتشان قربانی سکوت و مصلحت شما و فرزندان و بستگان شما شده است؟
بله، تصمیم شورای نگهبان قربانی دارد، اما این قربانیان نه مردم،نه انتخابات آزاد، نه رجال سیاسی هستند بلکه قربانیان آن بحمد لله کسانی هستند که با سوء استفاده ها و سوء تصمیمات و عملکردهایشان دست خود را از پست و منصب ها کوتاه کرده است.
و امروز ۳۰۰۰ زن نخبه ایران اسلامی از شورای نگهبان به عنوان نگهبان قانون اساسی و پاسدار شرع تشکر و حمایت می‌کنیم که اعتبار شورای نگهبان را قربانی مصلحت اندیشی و حتی مشارکت حداکثری نکرده است هر چند که مشارکت حداکثری ضروری می باشد.
این تصمیم شجاعانه، مقتدر و دور از مصلحت اندیشی های سیاسی شورای محترم نگهبان ستودنی است و خط بطلانی بر اتهام زنی ها به این نهاد امین و حافظ کیان انقلاب اسلامی می باشد.
در پایان دعای خیر خود را بدرقه ی همه ی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی و رئیس جمهور منتخب آینده خواهیم کرد و امیدواریم که همه ی ما با انتخاب صحیح نقشی کوچک در بهبود شرایط و اقتدار کشور عزیزمان داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار