خبرهای داغ:
جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان به منظور اهدای خون در سازمان انتقال خون مسجدسلیمان حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۱۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

محمودی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در گفت و گو با خبر نگار بسیج عنوان کرد: با توجه به نیاز همیشگی مجروحین تصادفی و بیماران خونی همچون سرطان، هموفیلی، تالاسمی و …. به فرآورده‌های خونی مختلف برای بقاء زندگی خود، سازمان انتقال خون در اکثر مواقع با کمبود ذخایر خونی مواجه می‌شود و جبران این کمبود نیز با حضور و همراهی اقشار مختلف مردم در خون دهی میسر می‌شود.
وی گفت:: در این بین ادارات و نهاد‌های مختلف می‌توانند با برنامه ریزی و هماهنگی‌های از پیش تعیین شده پرسنل خود در صورت داشتن شرایط خون دهی می‌توانند با حضور در پایگاه اهدای خون ضمن جبران بخشی از این کمبود در تبلیغ و اطلاع رسانی این امر خداپسندانه نیز سهیم شوند.

محمودی افزود: بر همین اساس صبح امروز جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان به منظور اهدای خون در سازمان انتقال خون مسجدسلیمان حضور پیدا کردند.
وی در پایان افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح الی ۱۳:۳۰ دقیقه بعداز ظهر و پنج شنبه‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر به سازمان انتقال خون این شهرستان مراجعه کنند و در صورت تشخیص شرایط لازم خون دهی اقدام به اهدای خون خود کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها