فرمانده سپاه استان بوشهر به همراه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئول امور فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان با خانواده شهیدان شبل الحکماء بوشهری نژاد و موسوی به طور جداگانه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۹۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در دیدار با خانواده شهید اسماعیل شبل الحکماء بوشهری نژاد گفت: امروز تمام کسانی که به آیات قرآن کریم و احادیث توجه دارند به مقوله شهید و شهادت و خانواده معظم شهدا نیز ادای احترام و تکریم می‌کنند.
وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا بهترین ساعات زندگی شخصی و شغلی ما محسوب می‌شود چرا که علاوه بر فضای معنوی و آرامشی که در محضر این خانواده‌ها به انسان دست می‌دهد انگیزه و روحیه مضاعفی نیز برای تلاش بیش‌تر برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ما به وجود می‌آید.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر یادآور شد: شرایطی که شهدای ما در آن زندگی می‌کردند و بعد به شهادت رسیدند شرایطی بود که با وجود ابن که هر کس در آن زمان در ابعاد مختلف دارای مشکلات منحصربفردی در زندگی خود بود اما شهدا همه این مسائل را رها کردند و به دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند و در این راه به شهادت رسیدند.
این مقام مسئول در دیدار با خانواده شهید سید امیر مظفر موسوی نیز گفت: شهدا و خانواده شهدا مشعل‌دار فروزان آسمان تابناک جمهوری اسلامی ایران و خارج از مرز‌های آن هستند.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: امروز کشور‌های دنیا از حماسه‌آفرینی‌های شهدا استفاده می‌کنند و در برابر کاخ‌های ظلم ایستادگی می‌کنند.
عضو شورای تأمین امنیت استان بوشهر خاطرنشان کرد: حماسه‌هایی که شهدای ما خلق کردند تاریخی پر از حماسه و تجربه برای ما و به ویژه جوانان پدید آورده است.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات و صبر و استقامت این دو خانواده شهید عملیات بیت المقدس تقدیر کرد.
مسئول امور فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر نیز هدایای آستان قدس رضوی را تقدیم این دو خانواده شهید کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات