خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دستگاه قضائی خوزستان در دو ماه اول امسال، ۲۱ نفر از افراد دلال و کارچاق کن در این استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در جزئیات این خبر اظهار کرد: با تلاش و همت حفاظت و اطلاعات دستگاه قضائی استان در دو ماه اول امسال، ۲۱ نفر که بعضی از آن‌ها از ادارات مختلف و تابعه بوده و کار دلالی و کارچاق‌کن انجام می‌دادند و به صورت گسترده از طریق ارتباط و جلب اعتماد اصحاب پرونده، وجوه کلانی را از افراد دریافت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در بهبهان نیز با تلاش همکاران در حفاظت و اطلاعات دادگستری، یک باند بزرگ زمین‌خواری شناسایی و با قاطعیت با آن برخورد شد که در این راستا دادگستری از این افراد غافل نمانده و برخورد با همین متخلفان، دلالان و کارچاق‌کن در دستگاه قضائی با جدیت دنبال می‌شود، زیرا این امر بر اعتماد عمومی نسبت به مجموعه دستگاه قضائی می‌افزاید.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه به دلالان، متخلفان و کارچاق‌کن هشدار داد و تأکید کرد: افراد و کسانی که قصد منحرف کردن مسیر قانونی پرونده‌ها در محاکم قضائی را داشته باشند بدانند که دستگاه قضائی بدون مماشات و به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توسعه و گسترش نظارت‌ها بر زیرمجموعه‌های دستگاه قضائی تلاش کردیم که محیط سالمی را برای همکاران قضائی و اداری و مراجعان به دادگستری و سازمان‌های تابعه فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها