تفاهم همکاری فناورانه با شرکت صنایع پیشرفته آستان قدس رضوی

در جلسه ای که به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی برگزار شد، احسان خانه آباد مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، کشور نیازمند تولید محصولات فناورانه با استفاده از دانش بومی است.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۵۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در جلسه ای که به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی برگزار شد، احسان خانه آباد مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، کشور نیازمند تولید محصولات فناورانه با استفاده از دانش بومی است.

وی با پر اهمیت خواندن لزوم رفع مشکلات کشور در حوزه های فناوری دیجیتال، به کارگیری ظرفیت نخبگانی کشور را راهبردی اساسی برای تامین نیازهای کشور در عرصه های مختلف خصوصا در صنعت دیجیتال کشور برشمرد.

احسان خانه آباد افزود: در حال حاضر شرکت های فناورانه و دانش بنیان در زمینه های مختلف وجود دارند که به دلیل نداشتن سرمایه کافی قدرت تولید محصول را ندارند و می توان با تزریق سرمایه به این شرکت ها شرایط لازم برای تولید محصولات فناورانه توسط این شرکت ها را ایجاد کرد.

دکتر دلیری معاون فناوری شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز در این جلسه از شناسایی شرکت های دانش بنیانی خبر داد که در استان خراسان توانسته اند در عرصه های مختلف صنعتی اعم از هو و فضا، تلفن همراه، صوت و تصویر و … ورود پیدا کرده و به موفقیت های بی شماری دست پیدا کنند.

دلیری از آمادگی شرکت صنایع پیشرفته رضوی برای ایجاد تفاهم مشترک با سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در زمینه تولیدات فناورانه صنعتی در همه زمینه های لازم خبر داد و هم افزایی دستگاه های مرتبط با حوزه های صنعتی را راهگشای معضلات کنونی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار