خبرهای داغ:
از سوی کارگروه رصد فضای مجازی پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبیک صورت گرفت؛

تذکر کتبی به ۶ نامزد انتخاباتی این شهرستان

دادستان آبیک گفت: ۶ نامزد انتخاباتی شهرستان آبیک مشمول تذکر کتبی از سوی مرجع قضایی شدند.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۲۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

 

سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار بسیج قروین از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات وجرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد.

وب گفت: این کارگروه با حضور دادستانی، اداره اطلاعات مجموعه های اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تشکیل و با هدف ساماندهی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی آغاز به کار نموده است.

این مقام قضایی افزود: با توجه به مصوبه کارگروه در مراحل اولیه وقوع جرم از سوی نامزدهای انتخاباتی بدوا تذکر شفاهی سپس تذکر مکتوب داده خواهد شد و چنانچه تخلفات ادامه یابد با درخواست کارگروه مذکور صلاحیت نامزد متخلف مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

دادستان آبیک با اشاره به مواردی که تذکر داده شده گفت: از زمان آغاز به کار این کارگروه تاکنون بالغ بر 10 مورد تذکر شفاهی و 6 مورد تذکر کتبی صورت گرفته است که خوشبختانه نامزدهای انتخاباتی به تذکرات توجه و از ادامه روند وقوع تخلف خودداری نموده اند.

رئیس کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان آبیک تصریح نمود: هدف ما از این نوع رصد و برخورد سالم سازی فضای مجازی و ارشاد نامزدهای انتخاباتی است تا از ایجاد بستر مسموم و جرم زا جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار