خبرهای داغ:
مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری گلستان :

بالغ بر 63 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری در گلستان هستند

دانیال پولادوند گفت : تا به امروز 62723 نفر تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشاری استان قرار دارند که 2728 نفر مستمری بگیر شده اند.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۶۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

بالغ بر 63 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری در گلستان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:  دانیال پولادوند مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس این صندوق اظهار داشت : صندوق بیمه روستایی و عشایری زیر نظر دولت و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است و 9 گروه عضو جامعه هدف ما هستند.

پولادوند افزود : مبلغ بیمه طوری تعریف شده که همه با هر توان مالی بتوانند عضو شوند به طوریکه در سال 1400 هر روستایی با مبلغی ماهیانه 32500 تومان و حداکثر 95 هزار تومان بیمه شوند .

وی تصریح کرد :  در برابر مبلغی که افراد ماهیانه بابت بیمه می دهند دولت نیز یک یارانه پنهان می دهد که هر ماه واریز می شود و بعد از بازنشستگی به حساب افراد واریز می شود .

پولادوند گفت : افراد واجد شرایط از سنین 18 تا 50 سالگی می توانند از مزایای بیمه روستایی و عشایری نظیر ازکارافتادگی ، بازنشتگی و فوت استفاده کنند ، تنها در بحث درمانی ورود نکردیم که این موضوع توسط بیمه سلامت پیگیری می شود.

مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان گلستان خاطرنشان کرد:تا به امروز 62723 نفر تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشاری استان قرار دارند که 2728 نفر مستمری بگیر شده اند .

پولادوند اضافه کرد: همچنین 1653 نفر نیز مستمری فوت ، 196 نفر مستمری از کار افتادگی و 879 نفر نیز بازنشستگی گرفته اند .

در پایان این نشست به رسم نمادین به دونفری که از طرف صندوق به بازنشستگی نایل شده بودند با اهدا حکمی تجلیل به عمل آمد.

حجت الله رایج کفشگیری و نازقلی کر بعد از واریز حق بیمه خود حالا بازنشسته شده و ماهیان حقوق دریافت می کنند .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار