خبرهای داغ:
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۳۰ نشست بصیرتی و روشنگری با حضور پرشور ارکان شجره طیبه صالحین به صورت حضوری و وبینار در بستر روبیکا در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۷۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

برگزاری بیش از ۳۰ نشست بصیرتی و روشنگری به‌همت بسیج جامعه زنان بهارفاطمه کتابی‌اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه حماسه سوم خرداد با حضور ملت در صحنه‌های جبهه‌های دفاع تحقق یافت، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد ماه بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان بهار برگزار شد.

وی از برگزاری بیش از ۳۰ نشست بصیرتی و روشنگری با حضور پرشور ارکان شجره طیبه صالحین به صورت حضوری و وبینار در بستر روبیکا خبر داد و گفت: همچنین به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدات خانگی بسیجیان نمایشگاه و بازارچه‌های اقتصادمقاومتی به همت بسیج جامعه زنان برپا شد.

همچنین تصریح داشت باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدای سوم خرداد شهرستان بهار ازبرنامه های شاخص این روز خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، شرکت فعالان مجازی در عملیات سایبری و توییتری «#حماسه_خرداد» ، انتشار عکس نوشته‌های تولیدی بسیجیان و... نیز از برنامه‌هایی است که در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به ادامه داشتن رزمایش موسسات و همدلی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر نیز بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و کمک هزینه ازدواج برای زوج‌های جوان جمع آوری و توزیع شد.

کتابی اصل از افتتاح پایگاه مقاومت در سالروز سوم خرداد و تشکیل کارگاه‌های توانمندسازی ارکان حوزه و پایگاه‌ها خبر داد و گفت: همه برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل افراد برگزار شد.

وی تصریح کرد: همزمان با سوم خرداد ماه نیز برنامه پیاده‌روی با حضور گروه رزمی ذوالفقار حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) و ورزشکاران رشته پیلاتس و جمعی از جودوکاران و بانوان بهاری برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار بیان داشت: این مراسم با حضور پر شور خواهران بسیجی به منظور ایجاد روحیه نشاط اجتماعی بانوان با تفریحات سالم برگزار شد و شرکت‌کنندگان در برنامه از سالن جودو شهرستان بهار و تا پلیس راه همدان را پیاده روی کردند و در پایان نیز به قیدقرعه به چند نفر از شرکت کنندگان از طرف واحد تربیت بدنی بسیج ناحیه بهار جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات