خبرهای داغ:
حجت الاسلام تیشه کنی:

افرادی که مردم را به عدم حضور پای صندوق های رای تشویق می کنند الفبای سیاست را نفهمیده اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر گفت: افرادی که مردم را به عدم حضور پای صندوق های رای تشویق می کنند الفبای سیاست را نفهمیده اند
کد خبر: ۹۳۴۷۰۴۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر و کلیایی، حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در جمع هادیان سیاسی شهرستان سنقر گفت: دشمنی ما با استکبار بخاطر اسلام و کفر است و امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام قرارگرفته است.

تیشه کنی اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری موضوع احراز صلاحیت و عدم احراز صلاحیت مطرح می باشد و موضوعی تحت عنوان رد صلاحیت مطرح نیست افرادی که در ادوار گذشته توسط این نهاد تایید شده اند و حال این دوره نتوانسته اند که از فیلتر آن عبور کنند انصاف نیست که به عملکرد آن ها بتازند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از اظهار نظرهای برخی از مسئولین موجب دل چرکین شدن و بدبین شدن مردم نسبت به نظام شده است وقتی که رئیس دولت از ابتدای بیماری کرونا خود را در یک اتاق شیشه ای محصور کرده است و حتی اجازه ملاقات به وزیران خود را نمیدهد مردم حق دارند که نسبت به آنان بدبین شوند.

تیشه کنی در ادامه گفت: باید از خود سوال کرد چه کسانی از حضور و عدم حضور مردم پای صندوق های رای خوشحال می شوند ؟؟؟ آیا رهبر معظم انقلاب، شهدای دفاع مقدس ،سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و... شاد می شوند و یا مجاهدین و مستکبرین و دشمنان ملت ؟؟؟

حجت الاسلام تیشه کنی عنوان کرد: افرادی که انقلاب را قبول ندارند باید به دفاع از اسلام پای صندوق ها حاضر بشوند و اگر اسلام را نیز قبول ندارند بخاطر سربلندی و امنیت انقلاب باید حاضر شوند.

وی اضافه کرد: افرادی که مردم را نسبت به عدم حضور پای صندوق های رای دلسرد می کنند الفبای سیاست را نفهمیده انند و بویی از سیاست نبرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار