خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:
همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان بابیان اینکه در حال حاضر نه جسم و نه روحی از برجام باقی مانده و عده‌ای در وین به دنبال احیای برجام هستند، گفت: برجام توفی شده است؛ چرا مسئولین نمی‌خواهند آن را باور کنند؟
کد خبر: ۹۳۴۷۴۵۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

برجام توفی شده است چرا مسئولین نمی‌خواهند باور کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان همدان با تسلیت ایام ارتحال امام(ره) اظهار داشت: منظومه فکری امام خمینی(ره) باید ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر راه امام (ره) را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد»، گفت: منظومه فکری مقام معظم رهبری همان منظومه فکری امام خمینی (ره) است و منظومه فکر امامین انقلاب تنها آیین راه ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در سال ۴۲ نگاه کلامی به آینده انقلاب داشته است، عنوان کرد: بر اساس این نگاه امام خمینی(ره) در مقدمه قانون اساسی کشور ما این انقلاب را بستر ظهور حضرت ولیعصر (عج) معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در بین تمام نظامات سیاسی حاکم در دنیا تنها نظام سیاسی و حاکمیتی که می‌خواهد بستر ظهور را فراهم کند نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: این نظام را امام خمینی(ره) به پشتوانه مردم راه‌اندازی کرده است و رأی مردم در حاکمیت و نظام سیاسی ما موضوعیت دارد.

*حضور حداکثری در انتخابات دمیدن خون تازه به رگ‌های جامعه و حاکمیت است

علیی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات دمیدن خون تازه به رگ‌های جامعه و حاکمیت است، ابراز داشت: تولید عزت و قدرت خروجی و اثرات یک انتخابات است.

وی با بیان اینکه در بین کلام حضرت امام خمینی (ره) جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» خیلی کوبنده است، گفت: امام (ره) می‌فرماید اگر کل آمریکا را مسجد بسازند و از گلدسته‌های آن اذان پخش شود، باز باید گفت «مرگ بر آمریکا» چون شیطان بزرگ است و این نشان از شناخت عمیق امام (ره) از استکبار و دشمن است که باید این نگاه در جامعه نهادینه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه در حال حاضر نه جسم و نه روحی از برجام باقی مانده و عده‌ای در وین به دنبال احیای برجام هستند، گفت: برجام توفی شده است؛ چرا مسئولین نمی‌خواهند آن را باور کنند؟

وی با بیان اینکه وصیت و نگاه امام (ره) باید در جامعه عملی شود، گفت: امام (ره) فرموده‌اند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد که یکی از راهکارهای تحقق این وصیت امام(ره) شرکت در انتخابات است.

علیی با بیان اینکه انتخابات یک بستری است که نباید اجازه دهیم به دست نااهلان بیفتد، تاکید کرد: حضور در پای صندوق رأی با شناخت کامل، بر مردم تکلیف است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تایید صلاحیت شورای نگهبان با تکلیف‌مداری ملت متفاوت است، عنوان کرد: گفتمان و تفکر انقلابی راهکار حل مشکلات است و بر مردم تکلیف الهی است که با هدف تشکیل دولت انقلابی بر سر صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه رأی ما رأی به شخص نیست و رأی به انقلاب و افق و چشم‌انداز انقلاب است، ادامه داد: اگر رأیی در صندوق به هدف اصلی انقلابی اصابت کند ظهور نزدیک‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه شما برای شرکت در انتخابات نگاه الهی و کلامی باشد، گفت: مشکلات نباید باعث شود از انتخابات و انقلاب دلسرد شویم؛ هدف بسیار مهم است.

علیی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نخواهد کرد، عنوان کرد: راهکار شرکت و انتخاب آگاهانه و حاکم کردن گفتمان انقلاب است.

* باید به تراوش فکری کاندیداها دقت شود

وی با اشاره به مشکلات معیشت و اقتصاد در کشور گفت: باید به تراوش فکری کاندیداها دقت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان بیان کرد: بصیرت به معنای این است که یک فرد بتواند مفاهیم کلی را در مصادیقش تطبیق دهد که به سواد و تحصیلات ارتباط ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات تشکیل دولت انقلابی است، ادامه داد: بصیرت حکم می‌کند ببینیم چه کسی انقلابی است و باید جامعه را به آن سمت هدایت کرد.

علیی با بیان اینکه هدف ایجاد دو قطبی‌ها فتنه‌انگیزی است و اولین دو قطبی‌ساز ابلیس بود، گفت: حرفه‌ای‌ترین دوقطبی‌سازها بنی‌امیه بودند که در حال حاضر عده‌ای با اجرای سیاست‌های بنی‌امیه به دنبال دوقطبی‌سازی هستند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب حکم خدا است و باید اجرا شود، گفت: افرادی که از اختیاری بودن حجاب صحبت می‌کنند ضد دین هستند و از بنی امیه تبعیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات