سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت:شرایط کرونایی در استان بسیار شکننده و تعداد مراجعین همچنان زیاد است؛ توصیه می‌شود مردم از مسافرت در ایام تعطیلات پیش رو خودداری کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۱۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهرداد بابایی با اشاره به تشدید محدودیت‌ها در ایام تعطیلات آخرهفته، گفت: به هردلیلی مردم به دستورالعمل‌ها عمل نکنند شاهد افزایش ابتلا، بستری و فوتی بیماری در استان خواهیم بود.

مسافرت در تعطیلات پیش رو موج جدید کرونا را به دنبال دارد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: باید نسبت به شرایط کرونایی واقع بین باشیم، اگر مردم در ایام تعطیلات به مسافرت بروند بدون شک شرایط خوبی رقم نخواهد خورد و ممکن است با پیک جدید مواجه شویم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شیب ملایم نزولی کرونا در استان بسیار شکننده است، اظهار کرد: هنوز درب‌ بیمارستان‌ها باز است و تعداد مراجعین بیماران با علائم کرونا زیاد است از ین رو خواهشمندیم به کمک کادر درمان بیایند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

بابایی یادآور شد: مسافرت به شهرهای دیگر باعث می‌شود با تراکم جمعیت و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان مواجه شویم؛ از این جهت احتمال انتقال ویروس تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی سویه‌های جدید کرونایی در دستورکار پزشکان جهانی قرار دارد، گفت: حتی بعد از واکسیناسیون هم نمی‌توانیم مدعی شویم که در مقابل سویه‌ها در امان هستیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات