سرهنگ پاسدار علی آبدونی"فرمانده سپاه ناحیه دهلران" بر شرکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت:مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح مهم ترین مسئولیت مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار علی آبدونی"فرمانده سپاه ناحیه دهلران" در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج  بر شرکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت:مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح مهم ترین مسئولیت مردم در انتخابات است.

وی  افزود:انتخابات ثمره عظیم انقلاب اسلامی است، که با حضور پرشور مردم در عرصه حفظ می‌شود هرچند دشمنان همواره به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات هستند مردم نباید فریب دشمنان را بخورند.

وی با اشاره به رهنمون های  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر انتخاب دولتی جوان و حزب‌اللهی گفت :مردم باید دولتی انتخاب کنند که  انقلابی، آماده ، پای کار و بانشاط  باشد تابتواند کشور را ازمشکلات عبور دهد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران ادامه داد : به حول و قوه الهی،حضور حماسی و پرشور در انتخابات و انتخابی اصلح، پاسخی درخو‌ر و کوبنده به تمامی یاوه‌گویی های دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در باره تاثیرگذاری انتخاب خوب و بد در آینده مردم و کشور گفت: اگرمی خواهیم تحولی دروضع موجود به وجود بیاوریم باید چراغ راه جامعه باشیم وبا بصیرت وآگاهی کامل تصمیم به انتخاب فردی اصلح برای تغییرسرنوشت خود و جامعه ی خویش بگیریم.

ارسال نظرات