خبرهای داغ:
این راه و این شریعت که بعد از غیبت کبریِ بقیه الله الاعظم(عج) تا زمان انقلاب عظیم اسلامی ایران مستور بود، جز به خواست خداوند متعال و به واسطه رهنمودهای امام خمینی رحمة الله و خون‌هایی که خاک ایران عزیزمان را گرم و گلگون کرد عیان نمیگشت، و چه تقارن و گرامیداشت پر معنایی در نیمه خرداد رقم خورد...
کد خبر: ۹۳۴۷۷۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج جامعه زنان در بیانیه‌ای ضمن تسلیت ایام شهادت جانسوز صادق آل محمد (ص)، امام جعفر بن محمد الصادق (ع) و گرامیداشت ایام الله نیمه خرداد، بر نایب بر حق بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و آزادگان جهان از خواهران و برادران هموطن خود دعوت به حضور در انتخابات کرد.
متن این بیانیه به این شرح است:
یوم الله ۱۵ خرداد یادآور روز‌هایی است که درک مردم مسلمان ایران از مسائل سیاسی و برنامه‌های ضد اسلامی سلسله قاجار و خاندان پهلوی چنان دچار تحول گشت که روحیه مبارزه جویی با نظام‌های طاغوتی در سرلوحه حرکت‌های مردم قرار گرفت و مردم مسلمان ایران را یکپارچه بسیج کرد که در نتیجه آن قیام‌ها و جنبش‌هایی رقم خورد که سرانجامش قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بود که پایه‌های حکومت طاغوت را سست‌تر و متزلزل کرد.
این سطح از درک که نشات گرفته از شریعت و نهضت امام راحل عظیم الشأن (ره) به عنوان رهبر و سکاندار انقلاب اسلامی است، چنان بر جانِ فطرت و ضمیرِ استقلال‌طلبان و آزادگان نشست، که رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت مردمی و مردم سالاری تبدیل کرد.
التزام به ارمغانِ شریعت اسلامی روح خدا، امام خمینی (ره) رسیدن به حقیقت نظام اسلامی را هدف گذاری کرد و سنگ بنای عظیم انقلاب اسلامی را پایه گذاشت.
این راه و این شریعت که بعد از غیبت کبریِ بقیه الله الاعظم (عج) تا زمان انقلاب عظیم اسلامی ایران مستور بود، جز به خواست خداوند متعال و به واسطه رهنمود‌های امام خمینی رحمة الله و خون‌هایی که خاک ایران عزیزمان را گرم و گلگون کرد عیان نمیگشت، و چه تقارن و گرامیداشت پر معنایی در نیمه خرداد رقم خورد...
سازمان بسیج جامعه زنان ضمن تسلیت ایام شهادت جانسوز صادق آل محمد (ص)، امام جعفر بن محمد الصادق (ع) و گرامیداشت ایام الله نیمه خرداد، بر نایب بر حق بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و آزادگان جهان؛ فرصت را غنیمت شمرده و خواهران و برادران خود را به پاس تمامی این جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها که از صدر اسلام تاکنون برای زمینه سازی حکومت جهانی امام عصر (عج) رقم خورده است را دعوت می‌کند تا با خلق حماسه و یوم الله دیگری در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ پرچم این انقلاب را برافراشته نگاه داریم و در حفظ این امانت الهی برای حصول حکومت جهانی سهیم باشیم.
ارسال نظرات