خبرهای داغ:

بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد از پایگاه‌های عملیاتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد از پایگاه‌های عملیاتی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۱۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

  به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سید علی سید نظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد با سفر به مناطق مرزی، از پایگاه های عملیاتی این سپاه بازدید کرد.

سید نظری در جریان بازدید از این پایگاه هادر جمع رزمندگان سپاه مهاباد با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که در این منطقه حساس و بسیار مهم آمده ام و توفیق دیدار با شما را دارم،گفت: از نظر ما دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، اما صحنه‌های این دفاع تغییر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه  توانمندی نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح  قرار دارد، گفت: هنگامی که در این مناطق و ارتفاعات می‌ایستیم متوجه می شویم که شعار "ما می توانیم" کجا و چگونه به منصه ظهور رسیده است، چرا که توان نظامی و مهندسی در این منطقه فراتر از انتظار بوده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

سید نظری در ادامه تصریح کرد: مردم ما با مشاهده این حضور مقتدرانه و عزتمندانه، بیش از پیش بر اهمیت و جایگاه مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر و ایثارگرانه شما رزمندگان اسلام در نقاط مرزی در تامین امنیت پایدار امروز ایران اسلامی صحه می گذارند.

 

وی با بیان اینکه پاسداران  و بسیحیان انقلاب اسلامی خدمت به مردم را افتخار و تکلیفی بزرگ برای می دانند، گفت: وضعیت امروز مرزهای کشور به خواست خداوند بسیار مطلوب و قابل قبول است و رزمندگان اسلام از توانمندی و اقتدار همه جانبه در مقابله با دشمن برخوردارند .

سید نظری در ادامه این دیدار به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بزرگترین آزمون برای ملت ایران به ویژه شما پاسداران و بسیجیان انتخابات می باشد که با حضور پر شور خود و خانواده های خود در این انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده خواهند زد.

 وی افزود: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی می باشد و خنثی کردن تهدیدات دشمن و همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان را در پی خواهد داشت و انتخابات به عنوان تضمین کننده امنیت ملی و عامل افزایش آبروی ملت ایران در عرصه های بین الملی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات