نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله:

ملت ایران در انتخابات امسال عظمت خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ملت ایران در ۲۸ خرداد بار دیگر عظمت و بزرگی خود را در منصه ظهور خواهد گذاشت، گفت: در ۲۸ خردادماه بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۶۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سخنانی با اشاره به اینکه امام راحل در مورد ۱۵ خرداد فرمودند: من برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام می‌کنم، اظهار کرد: ۱۵ خرداد روز تاریخی برای ملت ایران در ادامه نهضت بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه امام راحل یک شخصیت عظیم النفسی بود، گفت: کسی که با تهذیب نفس خود به سوی خدا هجرت کند، دل خانه خدا می‌شود و قلب آرام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار امام خمینی الهی بود، افزود: امام مرد اخلاص بود و همه کار‌های ایشان برای خدا بود و کسی که برای خدا حرکت کند، خداوند نیز او را یاری می‌کند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه قلب امام قلب یک انسان کامل بود، ادامه داد: امام می‌دانست که در راهی که او آغاز کرده دشمنان علیه هدف، آرمان و راه او صف آرایی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه تغییر یک نظام استکباری و یک نظام استبدادی به آسانی میسر نیست و با سختی و زندان و مصائب همراه است، گفت: امام وقتی این راه را آغاز می‌کند با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهد بود، ولی امام اطمینان داشت که کسی که در مقابل ظالم بایستد، برای غلبه بر ظلم و باطل است.

وی با بیان اینکه در کنار امام انسان‌های صبور، مقاوم و شهادت طلب او را یاری می‌کردند و ایشان به آن‌ها اطمینان و ایمان داشت، افزود: یاران امام شاگردان عاشورا و امام حسین (ع) بودند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه امام حسین (ع) می‌گوید که من برای زنده ماندن امت جدم فرزندان را می‌دهم، تصریح کرد: امام هم در همین راه بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرماید که دشمن ۴۲ سال سخت‌ترین تحریم‌ها و اقدامات را علیه ملت ایران در همه زمینه‌ها به کار گرفته است، اظهار داشت: ملت عاشورایی ایران با رهبری امام راحل راحل و ۳۲ سال رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در این راه ایستادند.

وی با بیان هر چه از انقلاب گذشت ملت مقاوم‌تر شد، افزود: ملت ایران در راه نظام و انقلاب شهید داده و با تمام توان ایستاده است.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه روحیه وصل به خدا و توسل به انبیای الهی باعث شد تا شهدای ما در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی را همین روحیه حاج قاسم کرد، تا چهل سال در مقابل دشمنان ایستادگی و به شهادت برسد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه بسیاری از جوانان برای رفتن به سوریه و ایستادگی در مقابل تروریست‌ها التماس می‌کردند، تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی جوانان وصف ناشدنی است.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد که با جنگ می‌تواند به هدف خود برسد، در حالی که با جنگ ملت و جوانان ایرانی مقاوم‌تر شدند، تصریح کرد: دشمن پس از نتیجه نگرفتن در جنگ به جنگ فرهنگی روی آورد، اما در این زمینه هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه دشمن پس از شکست در جنگ نظامی و فرهنگی وارد جنگ اقتصادی و تحریم ملت ایران شد و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت اعمال کرد، افزود: در جنگ اقتصادی و تحریم هم امروز شاهد شکست دشمن هستیم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ملت ایران در ۲۸ خرداد بار دیگر نشان خواهند داد که همیشه در صحنه هستند، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی فقط دو کشور لیبی و سوریه با ایران همراه بودند، اما همه قدرت‌های شرق و غرب با رژیم بعثی صدام بودند، ولی راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه امروز اثری از شوروی و آن آمریکای ابرقدرت نیست، ادامه داد: امروز قدرت ملت به جایی رسیده است که یک رئیس جمهور و همه آمریکا از یک فرمانده سپاه ایران می‌ترسند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه یک زمانی در فلسطین با سنگ با رژیم صهیونیستی می‌جنگیدند، افزود:، اما امروز جنگ، جنگ موشک‌هاست.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله ادامه داد: دشمنان بدانند که امروز ملت ایران با همان روحیه دوران امام در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به این انقلاب آسیب برسانند و ملت ایران با لشکر و قدرت الهی که پشتیبان آنهاست در مقابل دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهند که آن‌ها به خواسته خود برسند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ۲۸ خرداد بار دیگر عظمت و بزرگی خود را در منصه ظهور خواهد گذاشت، گفت: در ۲۸ خردادماه بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد.
 
ارسال نظرات