ساری-حجت الاسلام تسخیری گفت: امروزه دشمنان با فریاد بلند، علنا اعلام می‌کنند که نباید دولت انقلابی در جمهوری اسلامی شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۷۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همایش طلاب و روحانیون شهرستان رامسر که به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، یوم الله ۱۵ خرداد و  شهادت امام جعفرصادق (ع) برگزار شد، به انتخابات اصلح از دیدگاه امام صادق (علیه السلام) پرداخت وگفت: انتخاب یک زمامدار قطعا در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی اثرگذار ست لذانظام اسلامی متعلق به مردم و جمهوری اسلامی  نیست بلکه پایگاه ویژه‌ای در دنیادارد که هم دشمنان به این نظام و هم دوستان به این نظام توجه دارند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه استکبار جهانی رو به افول است، افزود: نظام اسلامی بخاطر انتخاب نادرست، دچار مشکلات و ضعف شده است، اما با این حال دارای پیش روندگی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخاب درست، اضافه کرد: انتخاب نادرست جهش انقلاب اسلامی را کند می‌کند، لذا رهبر انقلاب می‌فرمایند راه برون رفت از مشکلات تشکیل دولت جوان حزب اللهی است چرا که دولت جوان به جهش انقلاب سرعت می‌بخشد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با بیان اینکه یک دولت فعال و پرکار تشکیل شود، میتواند تولید ایران را ۲۴ ساعت فعال کرده  نه اینکه کارخانه‌ها را تعطیل کند، گفت: امروزه دشمنان با فریاد بلند، علنا اعلام می‌کنند که نباید دولت انقلابی در جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه دشمنان اعلام می‌کنند، دیگر مسئله ایران، مسئله هسته‌ای و موشکی  نیست، افزود:امروزه اقتدار ایران اسلامی به جایی رسیده است، که دشمن جرات رویارویی در بعد‌های مختلف با نظام را ندارد.
 
 حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب  که میدان  دست نیرو‌های  جهادی بود، اقتدار ایجاد شدگفت:اقتدار نیرو‌های مقاومت و انقلابی نشان داده است که آمریکا طبل توخالی بیش نیست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه اتکا به ظرفیت‌های درونی ، اعتماد به جوانان و ایمان به خدا باعث اقتدار می‌شود، اضافه کرد: دشمن نگران است در صندوق رای ۲۸ خرداد مردم چه کسی را انتخاب می‌کنند لذا دشمن به دنبال تکرار است، اما مردم باید به فکر تغییر و تحول باشند.

 حجت الاسلام تسخیری اضافه کرد: دشمن جرات اقدام نظامی را ندارد لذا  انتخابات صحنه رویارویی علیه استکبار است.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه مردم باید برنامه‌ها و عملکرد‌های نامزد‌های انتخاباتی را به دقت بررسی کنند، گفت:بعضی‌ها برای رسیدن به قدرت حاضرند ارزش‌ها را کنار بگذارند.
 
 حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه نظام اسلامی نسبت به معاد و معاش مردم نمی‌تواند بی تفاوت باشد، خاطرنشان کرد:مسئول نظام باید مایه عزت مسلمین بشود.

  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه نباید با مسئولی که دست از پا خطا می کند،مماشات کرد، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب رسول الله (ص) و تربیت یافته مکتب عاشورا ا ست. 

 حجت الاسلام تسخیری  با بیان این مطلب که مقام و جایگاه به فرموده امام صادق(ع) آزمایش و امتحان است، افزود: کسانی هستند برای دست پیدا کردن به صندلی ارزش ها را بی ارزش می کنند.

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه طلاب روشنگری است، خاطرنشان کرد:برای مرغ، مردم را به صف کشاندند، اب و هوا را به برجام گره زدند،عزت مردم را زیر سوال بردند، لذا تنها با  تحول است که میتوان این وضعیت را تغییر داد.

 حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که مردم باید مراقب موج آفرینی های برخی ها در انتخابات باشند، اضافه کرد: باید انسان مومن با تقوا،دارای عملکرد و برنامه را انتخاب کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها