خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم و تمام هم و غم دشمن کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۶۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
مراسم گرامیداشت سالروز قیام پانزده خرداد، شهادت امام صادق (ع) و ارتحال امام خمینی (ره) باحضور حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد و ایشان پیرامون تقوای الهی، انتخابات ۱۴۰۰، حضور حداکثری مردم همراه با انتخاب اصلح و شخصیت امام خمینی (ره) به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) و سالروز ارتحال امام راحل و شهادت جمعی از مردم ولایتمدار در قیام پانزده خرداد با بیان این‌که اگر امام عظیم الشأن امروز زنده بود مهم‌ترین توصیه ایشان شرکت در انتخابات است، اظهار کرد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم و تمام هم و غم دشمن برای کاهش دادن حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: امام راحل می‌فرمایند که شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است و حفظ نظام مقدس اسلامی بر پایه این انتخابات‌ها هست.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات در راس گناهان کبیره است، گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح، فردی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند دو توصیه امام راحل است در صورتی که اگر امروز زنده بود.

وی با توصیه مردم به رای دادن و حضور پای صندوق انتخابات، ادامه داد: رای ندادن مساوی است با رای دادن به بدترین حالت و آن وضعیت موجود است.

محمدنبی موسوی فرد تصریح کرد: نباید اتهام سوء عملکرد از بعضی‌ها را از دولت آینده بگیریم به همین جهت تلاش کنیم که در انتخابات شرکت کرده و کاندیدای اصلح را برگزینند.

وی با بیان این‌که کاندیدا‌ها وعده‌ای که می‌توانند عمل کنند را صادقانه با مردم در میان بگذارند، عنوان کرد: کاندیدا‌ها نه این‌که بعداز انتخاب وعده‌های خود را فراموش کنند به ملاحظه اینکه شعاری را دادند که نتوانستند به آن عمل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها