خبرهای داغ:
در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید محمدحسین صافی» آمده است: «پروردگارا سعادت شهادت در راه خودت را نصیبم بگردان تا شاید با ریختن خونم گناهانم سبک گردد. شهیدم کن که سعادت و خوشبختی را فقط در شهادت می‌یابم.»
کد خبر: ۹۳۴۸۱۶۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
شهید «سید محمدحسین صافی»، یازدهم مرداد ۱۳۳۸، درشهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش سید عبدالرحیم، خیاط بود و مادرش طاهره نام داشت.

محمدحسین تا پایان دوره متوسطه در رشته ادبیات فارسی درس خواند و دیپلم گرفت سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. وی یازدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در دارخوین بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در شهیدآباد زادگاهش واقع است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

«و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون

و آن کسی را که در راه خدا کشته شد مرده مپندارید بلکه او زنده ابدی است و لیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت.

حواسمان به منافقان باشد

ظلم و جور فرا می‌رسد لشکریانی تا به دندان مسلح بنا به دستور ارباب جنایتکارشان آمریکا به خاک میهن اسلامی تجاوز می‌کنند و ملتی مستضعف را آواره و بی خانمان می‌کنند. به امید اینکه بتوانند امام عزیز را بشکنند و انقلاب شکوهمند اسلامی مان را سرکوب نمایند تا دیگر حق طلبی نماند. تا نوکران اجنبی پرست را افشاء نمایند. از طرفی دیگر گروهی منافق جنایت پیشه که خود را منتصب به اسلام می‌دانند به کمک اربابان شان برخواسته و یاران با وفای امام و امت و گل‌های سر سبد انقلاب را یکی پس از دیگری پرپر می‌کنند به امید اینکه بتوانند دولت مردان را از صحنه انقلاب خارج کنند. این کوردلان غافلند از اینکه ۳۶ میلیون امت انقلابی همه یاور امام هستند و اگر می‌خواهند این انقلاب را شکست دهند باید تمامی این امت را ترور نمایند.

درک حساسیت مسئله دشمنان

زمانی که تمامی ابرقدرتان نوچه هایشان در داخل و خارج سعی در نابودی اسلام دارند هر مسلمان متعهدی می‌باید حساسیت مسئله را درک نماید و این موقعیت گرانب‌ها را غنیمت بشمارد. در چنین زمانی بی تفاوت ماندن و به پیشواز شهادت نرفتن، به خدا قسم ضرر است ضرری جبران ناپذیر.

شهادت رانصیبم گردان

خداوندا تو خود میدانی که من عاشقانه به تو دل بسته ام و آرزوی لقای تو را دارم گرچه گناهانم بسیار بسیار زیاد است، ولی من به رحمانیت شما ایمان دارم. پروردگارا سعادت شهادت در راه خودت را نصیبم بگردان تا شاید با ریختن خونم گناهانم سبک گردد. شهیدم کن که سعادت و خوشبختی را فقط در شهادت می‌یابم.

قدر نعمت را بدانید

در خاتمه چند کلمه خدمت خانواده‌های محترم شهدا و خانوادة عزیزم عرض کنم و آن اینکه قدر این نعمت بزرگ را بدانید که امام عزیز در مورد شما می‌فرماید: «خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت اند» و این افتخار بزرگ را اجر نهید تا خدای نا کرده کفران نعمت نکرده باشید.

سهم خود رابه انقلاب اداء کنید

به پدر و مادر عزیزم عرض کنم که از اینکه نتوانستم ذره‌ای از زحمات شما عزیزان را جبران نمایم عذر و پوزش می‌طلبم و از مادر عزیز و مهربانم حلالیت می‌خواهم و از خداوند متعال صبرو استقامت برای شما مسئلت دارم. خواهران عزیز و متعهدم شما نیز مرا ببخشید بخاطر کم لطفی هایم. امیدوارم که با تربیت فرزندان خوب شما نیز سهم خود را به انقلاب و امام عزیز ادا کنید که کرده اید و همیشه پشتیبان و یاور روحانیت معظم و شریف باشید همانطور که بوده اید.

برادران عزیزم همانطوری که برای اسلام خدمت می‌کنید همچنان استوار و پا برجا به فعالیت تان ادامه دهید تا یارانی صدیق برای امام و انقلاب باشید. از دوستان عزیزم می‌خواهم از خود گذشتگی نشان داده از گناهانم درگذرند تا بتوانم بار سنگین گناهانم را آسان‌تر حمل نمایم. همگی راه مقدس اسلام یعنی همان خط امام را تقویت نمائید که ان شاءالله ظفر و پیروزی نزدیک است. در ضمن مرا در بهشت آباد در کنار مزار شهیدان بگذارید.»

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها