خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین ناصری گفت: امیدواریم بر خلاف پیش بینی‌ها مبنی بر کم بودن میزان مشارکت در انتخابات شاهد حضور مبهوت کننده مردم باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
حجت الاسلام و المسلمین سید قدرت الله ناصری امام جمعه بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اهواز، گفت: علی رغم آنکه بر اساس پیش بینی‌ها و تحلیل‌ها انتظار می‌رود که حضور مردم در انتخابات کم باشد، امید است که مردم با حضور خود همگان را حیرت زده کنند.

او با اشاره به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸، افزود: حادث آبان همان سال بود که آمریکا را برای چنین اقدامی، جسور کرد و دولت ترامپ دست به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی زد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری ادامه داد: حضور گسترده مردم در مراسم خاکسپاری سردار شهید همگان را مبهوت و موجب شد تا معادلات غربی‌ها بهم بریزد و در حقیقت مردم با این اقدام مهر تایید بر نظام زدند.

امام جمعه بهبهان اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ مهم‌ترین و بزرگترین رویداد سیاسی سال است که در صورت کاهش مشارکت شهروندان، شاهد تیز شدن دندان دشمنان برای مقابله با ایران خواهیم بود و امید است مردم با حضور پر شور خود حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید قدرت الله ناصری در خصوص برخی از رفتار‌های مردم و همچنین ایجاد ناآرامی بیان کرد: این اقدامات به دلیل رویگردانی مردم از نظام نیست و به خاطر مسائل معیشتی و اقتصادی هست که مسئولین باید با امیدبخشی مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها