خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه با مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات انتقام سختی از دشمنان نظام اسلامی بگیریم،گفت: نظام اسلامی که ۴۲ سال با هجمه دشمنان بیرونی و ویروس داخلی منافقین مبارزه کرده است. ا
کد خبر: ۹۳۴۸۲۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام «محمد مهدی ماندگاری» شامگاه (۱۳ خرداد) در مراسم سالگرد سی و دومین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: اگر می خواهیم ارزش امام راحل و نظام اسلامی و انقلاب را بفهمیم و تکلیف خود را در حفظ انقلاب بدانیم باید به هدف انبیاء و قرآن و عترت توجه کنیم.

 

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به آیه ۳۶ سوره نحل، گفت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ مردم ایران اسلامی امتحان سختی در پیش رو دارند.

 

وی با بیان اینکه برخی از مردم به خاطر هجمه و تبلیغات ناامیدکننده دشمن برای شرکت در انتخابات دچار تردید شدند، افزود: انتخابات رأی دادن به یک مسئول نیست بلکه انتخابات رأی دادن به نظام اسلامی و تجدید بیعت با شهدا و حاج قاسم است که می خواستیم انتقام سختی از دشمن بگیریم.

 

حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه باید با مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات انتقام سختی از دشمنان نظام اسلامی بگیریم، ادامه داد: نظام اسلامی که ۴۲ سال با هجمه دشمنان بیرونی و ویروس داخلی منافقین مبارزه کرده و ۱۷ هزار شهید داده اما همچنان پایه های این نظام قوی است.

 

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه نظام اسلامی مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده و همچنان پیشرفت روز افزون دارد، گفت: این خانه را اگر چه غباری از مشکلات فقر و تبعیض فرا گرفته اما خانه غبار گرفته را ویران نمی کنند بنابراین بهترین غبارروبی نظام در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح است.

 

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تکلیف ما تعطیل نشده است، تصریح کرد: باید افرادی که از شرکت در انتخابات دلسرد شدند را با ارتباط چهره به چهره دعوت و متقاعد کنیم. انتخابات تسویه حساب با مسئولان نیست فردا باید پاسخگوی شهید حاج قاسم و امام راحل باشیم چون با شرکت نکردن ما در انتخابات دشمنان نظام اسلامی خوشحال خواهند شد.

 

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه دشمن حضور ملت ایران اسلامی در صحنه را دیده است و می خواهد با ایجا ناامیدی در جامعه این حضور را کمرنگ کند، افزود: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیاء می دانست و فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد».

 

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه عذاب سقوط و انحراف از مسیر ولایت است، عنوان کرد: هر کسی از مسیر ولایت خارج شود زندگی او کلاف سردرگم می شود و اضطراب دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با پیوند ولایت و امت ناامیدانه عقب نشینی می کند و تاب مقاومت را ندارد، گفت: اما اگر امت با امام متحد نباشند دشمن جسورانه تا خانه امام پیشروی می کند.

 

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: وظیفه ولایت باز کردن چشم مردم به باطل است و عاقل کسی است که بین همه معبودها خداوند را انتخاب کند.

 

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه امروز انتخابات یک امر واجب است، گفت: امام خمینی (ره) چشم مردم را به باطن واجبات باز کرد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه امام راحل به مسئولان فرمود با خدمتگزاری و پاک دستی مسیر خود را درست انتخاب کنید، افزود: خدا، قرآن، اهل بیت(ع)، امام راحل و مقام معظم رهبری مأموریتشان این است که چشم عقل ما را باز کنند تا درست انتخاب کنیم. حل مشکلات با درست انتخاب کردن محقق می شود.

انتهای پیام/

منبع:شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها