خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: در خصوص موضوع فضا‌های آموزشی قرار شد قبل از مهرماه ۵ مدرسه در حمیدیه ساخته شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۷۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز یکشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی شهرستان حمیدیه گفت: در این نشست قرار شد در خصوص تملک زمین‌هایی که از زمان ۸ سال دفاع مقدس بوسیله نهادها، ارگان‌ها و استان‌ها صورت گرفت و جزو مناطق جنگی محسوب میشد تجدیدنظری صورت گیرد و در کارگروه کارشناسی بررسی شود و مطابق آنچه که این کارگروه تشخیص داد عمل شود.
استاندار خوزستان افزود: در ارتباط با آب آشامیدنی شهری و روستا‌ها و بخش‌های مختلف این شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد و جدول زمانی مشخصی تعیین کردیم تا ظرف سه الی چهار ماه موارد خواسته شده در این زمینه اجرایی شود.
سلیمانی بیان کرد: در ارتباط با جاده‌ها بویژه جاده‌های روستایی تصمیم گرفته شد در طول سه تا چهارماه روکش آسفالت انجام شود و برخی از جاده‌ها هم تا پایان سال اصلاح شوند.
استاندار خوزستان اظهار داشت: در ارتباط با موضوع سیستم فاضلاب قرار شد ماده ۲۳ پیگیری شود و از منابع ملی که برای سهم استان در حال پیگیری هستیم سهم حمیدیه هم دیده شود.
سلیمانی عنوان کرد: در خصوص بحث بهداشت و درمان قرار شد برای پروژه ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی حمیدیه زمین این بیمارستان تعیین تکلیف شود و امسال از منابع خیرین عملیات ساخت بیمارستان آغاز شود و از منابع دولت نیز در سال آینده به این پروژه اختصاص یابد.
سلیماتی اضافه کرد: در خصوص آب دامداران و کشاورزی قرار شد روز سه شنبه جلسه‌ای برای بررسی بیشتر این موضوع در استانداری برگزار شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: در زمینه گازرسانی قرار شد تا پایان سال گازرسانی شهری و روستایی در حمیدیه اجرا شود.
نماینده عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با نظارتی که انجام خواهد شد پروژه‌ها طبق جدول زمان بندی شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها