کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و داشتنِ بصیرت و نگاه عمیق نسبت به مسائل و رویداد‌ها و انتخاب فرد اصلح و انقلابی بسیار حائز اهمیت می‌باشد
کد خبر: ۹۳۴۸۲۸۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بابیان اهمیت انتخابات پیش رو و سرنوشت ساز بودن آن خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم و سرنوشت ساز می‌باشد و در عین حال می‌توان از آن به عنوان مهمترین رویداد در گام دوم انقلاب می‌توان یاد کرد و آن را یکی از مهمترین امور امروز مملکت دانست.

وی افزود: با کالبد شکافی‌های صورت گرفته، مشخص شده است که دشمنان با عناوین مختلف نتیجه انتخابات را رصد می‌کند و تمام توان خود را به کار گرفته اند و به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات می‌باشند.

وی اذعان داشت: روحیه انقلابی، ایستادگی و پایداری مردم غیور ولایتمدار ایران در مقابل دشمنان اینگونه ما را به فضل خدا توانمند ساخت و به یکی از قدرتمندترین کشور‌های منطقه تبدیل کرد.

وی ادامه داد: علت اهمیت انتخابات برای دشمنان ایران، تبدیل شدن ما به یک قدرت منطقه‌ای می‌باشد و بر همین اساس دشمنان خارجی که ماورای مرز‌های داخلی کشور قرار دارند، برای رسیدن به اهداف شوم خود در داخل ایران به یارگیری می‌پردازد.

مصطفوی تصریح کرد: در واقع دشمنان احزاب موجود در کشور را به دو دسته میانه رو و تندرو تقسیم می‌کنند؛ در واقع احزاب میانه‌رو مغلوب غرب هستند و جلوی قلدری‌های آنان سر تعظیم فرود می‌آورند، اما احزاب تندرو اهل مذاکره نیستند و استوار در برابر دشمنان و زورگویی‌های آنان می‌ایستند و ذره‌ای از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کنند.

مسئول سیاسی ناحیه ابوذر گفت: باید میزان بصیرت مان را افزایش دهیم و نگرش و تفکر مان را نسبت به دشمن مکار و حیله گر بسیار تقویت نماییم و تیز بینانه به مسائل و رویداد‌ها بنگریم و قدرت تجزیه و تحلیل مان را بهبود ببخشیم.

وی افزود: شعار ما از ابتدای شکل گیری انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و هم اکنون نیز این شعار در بطن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. جمهوری به معنای مردم سالاری دینی می‌باشد که از همان ابتدای انقلاب این شعار در اداره جامعه محقق گردیده است.

مصطفوی گفت: امروز به برکت خون پاک شهدا است که در برابر استکبار، قلدری‌ها و زورگویی‌های قدرت‌های جهانی ایستاده‌ایم و این همان وعده خداوند است که محقق گردیده است.

وی افزود: این روحیه انقلابی که در درون وجود تک تک ما قرار دارد، قابل تحسین می‌باشد و همین روحیه انقلابی است که به فضل خدا این گونه ما را پیروز، مقتدر و استوار گردنده است.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه ما این است که خود را مهیا سازیم و باید به همه مردم بقبولانیم، اینکه مشکلات درون کشور ما به علت انقلاب نیست و علت آن انتخاب می‌باشد.

‏وی بیان داشت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما یک روز رای میدهیم، اما نتیجه آن تا مدت‌ها باقی می‌ماند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم تا حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای کمر نگردد.

وی ادامه داد: اگر ما امروز در پای صندوق‌های رای حاضر نشویم و برای تغییر آینده خود قدمی بر نداریم در واقع بازنده‌ایم؛ زیرا، نتیجه حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح تا مدت‌ها ماندگار می‌باشد.

وی یادآورشد: باید بسیار مراقب باشیم که وعده‌های پوشالی دشمنان را نپذیریم و گول فریب‌های آنان را نخوریم و به دنبال انتخاب فرد اصلح و انقلابی باشیم.

مصطفوی ادامه داد: با انتخاب فرد اصلح و انقلابی شرایط را برای تغییر آماده می‌سازیم، زیرا در این صورت رئیس جمهور انقلابی انقلابی عمل می‌نماید و انقلابی شرایط را به پیش می‌برد.

وی خاطر نشان کرد: در اولویت اول داشتن بصیرت و نگرش عمیق نسبت به مسائل و رویداد‌های واقع حائز اهمیت می‌باشد؛ زیرا، بصیرت نقشه راه می‌باشد و راه را به ما نشان می‌دهد و ما را در جبهه خودی نگه میدارد.

وی در پایان با بیان حدیث ارزشمند (کُلُّکُم راع وَ کُلُّکُم مَسئول عَن رَعیّه) یادآور شد: این حدیث در همه زمینه‌ها باید سرلوحه سیاستمداران و ارکان کشور قرار گیرد و نگرش، محاسبات و رفتار آنان به این سو، سمت و سوق یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها