نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

شرکت در انتخابات پاسخ به یاوه گویی دشمنان

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای پاسخ به یاوه گویی های دشمنان اسلام و ایران باید با تمام توان در انتخابات شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۹۲
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

شرکت در انتخابات پاسخ به یاوه گویی دشمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع مردم آذرشهر با بیان اینکه گرانی و تورم باعث قهر با انتخابات نشود، اظهارداشت: دشمن سعی دارد تصویر مخدوش و یاس آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: ما که در انتخاب لوازم زندگی حتی لباس، روزها تحقیق می کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم چرا نباید برای انتخاب صحیح آینده کشور دقت کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: به کسانی رای بدهیم که روحیه جهادی و انقلابی داشته و آشنا به قوانین شورا باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به انتخابات شورای شهر نیز، گفت: هدف منتخبان شورای شهر باید عمران و آبادانی شهر باشد و تعهد، تدین و نیت خدایی داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود نیز با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع)، بیان کرد: فعالیت و مبارزه امام صادق(ع) در جهت تبیین اسلام ناب و گستردگی اسلام، تبیین و تبلیغ مسئله امامت در جامعه و تشکیل و تربیت جمع فعال برای تبلیغ تشیع بود.

وی از امام خمینی(ره) به عنوان شاگرد راستین مکتب امام صادق(ع) یاد کرد و گفت: حامی محرومان و مستضعفین جهان، سلطه ناپذیری، وقت شناسی، شجاعت، ایمان قوی، اطمینان، آرامش و ایستادگی امام در برابر دشمن از ویژگی های بارز امام راحل بود که رهبر فرزانه انقلاب نیز همان مسیر امام را با همان صلابت و قدرت ادامه می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار