ساری-سردار بلالی به انتخابات هم اشاره کرد و افزود:مردم در ۲۸ خرداد بار دیگر با حضورپرشور خود اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۹۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشانند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، قیام خونین شهدای ۱۵ خرداد، سالروز شهادت صادق آل عبا (ع) و میز یادواره  ۱۸۵ شهید شهرستان عباس آباد در مصلای جمعه این شهرستان برگزار شد.
 
مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشانند
سردار بلالی مشاور ارشد فرمانده هوا فضای سپاه در این مراسم معنوی، به نقش  امام خمینی (ره) در شکل‌گیری، تداوم و نظام سازی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: امروز انقلاب اسلامی الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

سردار بلالی با تصریح بر اینکه پس از چهار دهه از  عمر انقلاب، مردم عاشق و دلبسته امام هستند، افزود: ایران اسلامی عزت، افتخار و اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا است.

مشاور ارشد فرمانده هوا فضای سپاه در ادامه با تاکید براینکه یکی از موفقیت‌های بزرگ نظام مشخص کردن  مرز خود با استکبار جهانی است، یادآور شد: قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بستر و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ را فراهم کرد.

سردار بلالی در پایان سخنان خود به انتخابات هم اشاره کرد و افزود:مردم در ۲۸ خرداد بار دیگر با حضورپرشور خود در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

گفتنی است، در پایان مراسم،۲۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها