ساری-فرمانده سپاه چالوس گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات شیشه عمر تهدیدات دشمنان را می‌شکند.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۹۹
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

حضور حداکثری مردم در انتخابات شیشه عمر تهدیدات دشمنان را می شکند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس؛ سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس در جلسه‌ای که با حضور فرماندهان محترم پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهری خاتم الانبیا (ص) برگزار شد گفت:دشمن امروز با ارسال پیام‌های مختلف در فضای مجازی برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای و بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشور تلاش می‌کند و می‌خواهد مردم را از حضور حداکثری در انتخابات منع کند. به همین منظور سفارش به حضور حداکثری برای شکست عمرتهدیدات دشمن از مهم‌ترین وظایف هر انسانی است.

سرهنگ داغمه چی با اشاره به توصیه موکد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: دشمن در جنگ نرم دو هدف  را دنبال میکرد ،ناامید کردن مردم و وارونه جلوه دادن حقیقت اهداف دشمن است که جوانان مومن و انقلابی باید مانع قطع شدن این زنجیره در جامعه شوند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات شیشه عمر تهدیدات دشمنان را می شکند
فرمانده سپاه چالوس با تصریح به اینکه باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح کاری کنیم که دشمنان این نظام ناامید شوند، اضافه کرد: دشمنان ما هم اکنون با رقم خوردن موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ در جبهه مقاومت در سوریه و لبنان و فلسطین عزیز ناامید شده و نفس‌های آخر خودشان را می‌کشند و ان شاءالله مردم بار دیگر با شرکت درانتخابات مایه عزت و اقتدار ملت قهرمان جمهوری اسلامی ایران می‌گردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها