خبرهای داغ:

توزیع گوشت در میان محرومان هندیجان

درراستای خدمات رسانی جهادی به خانواده‌های محروم و بی سرپرست با همت گروه جهادی ام المصائب پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ، گوشت قرباندر میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا هندیجان توزیع شد .
کد خبر: ۹۳۴۸۳۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، گوشت قربانی با همت گروه جهادی ام المصائب در میان نیازمندان هندیجان توزیع و همچنین این گروه اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت با توزیع ماسک رایگان نمود .

در ادامه گزارش خبری، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ ، نشست های روشنگری و بصیرتی با موضوع انتخابات و فرمایشات مقام معظم رهبری در پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه س و حضرت خدیجه حوزه خواهران و پایگاه مقاومت بسیج شهید حیدری روستای جیری و پایگاه شهید محلاتی روستای دهملاء حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف شهرستان هندیجان و نشست روشنگری و بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین(ع) منطقه شاه مشهد، حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی ناحیه سپاه هندیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

برای بسیجیان هندیجان و عموم مردم شریف شهرستان نشست های روشنگری با موضوعات انتخابات در بستر روبیکا و ایتا با دعوت از سخنرانان شهرستانی در حال اجرا می باشد.

به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، مراسمات سوگواری در شهر وروستاهای هندیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار