حضور حداکثری در انتخابات دشمن را‌ نابود می‌کند

حجت السلام والمسلمین عرب پور نماینده ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را‌ نابود می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۱۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در  کرمان ، حجت السلام والمسلمین عرب پور نماینده ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم بخش روداب شهرستان نرماشیر ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) وقیام ۱۵خرداد و شهادت امام‌جعفرصادق(ع) بیان کرد: همه ما یک رسالت برعهده داریم و این خرداد۱۴۰۰ یک خرداد حساسی است.

نماینده ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان با بیان‌اینکه‌حضور درانتخابات همان راه حاج قاسم است,بیان کرد: انتخابات را‌پرشورکنید با حضور خود دشمن به دنبال کم رنگ کردن انتخابات است چرا که این انتخابات ادامه دهنده راه حاج قاسم است.

وی در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم‌نرماشیر اذعان کرد: شعاری سر دادیم برای دشمنان که شهادت حاج قاسم خطرناک تر از حیات آن است برای شما و میخواهم بگویم این انتخابات مهم تر از شهادت حاج قاسم است برای دشمنان و این‌صحنه ای است که دشمن از آن‌می ترسد.

حجت الاسلام‌عرب پور گفت:حضور پای صندوق های و حفظ نظام صدقه جاریه است.

نماینده ولی فقیه سپاه ثارالله استان‌کرمان در ادامه اظهارکرد: امروز گوش دادن به سخنان ولی فقیه همان‌گوش دادن به سخنان امام زمان(عج) است,دشمن به دنبال شبهه افکنی است که شما را غافل کند از اینکه دنبال راه ولی فقیه باشید.

وی در پایان بیان کرد: باحضور خود در انتخابات و انتخاب یک دولت جوان انقلابی که خواسته رهبر معظم انقلاب(مدظله عالی) است لبیک به حاج قاسم بگویید که همانطور در پایان وصیت نامه معنوی اش نوشته است من دوست دارم مردم کرمان تا آخر باولایت بمانند.

ارسال نظرات