شاهرود_امام جمعه شهر مجن گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامیدی و شکاف در جامعه بکار بسته اند تا با عدم شرکت مردم در انتخابات به عدم مشروعیت نظام تکیه و ضربه خود را به نظام بزنند.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۶۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام حسن بهرامی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر مجن که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه امام راحل شاگرد راساتین مکتب امام صادق (ع) بود که با تاسی از اجداد طاهرین خود اسلام را بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره احیا کرد، افزود: امام راحل بنیانگذار انقلابی در جهان شد که بعد از قرن‌ها توانست اسلام ناب را احیا و زمینه ساز برای ظهور منجی عالم بشریت باشد.
وی با بیان اینکه امام راحل دل‌های مُرده را بیدار کرد، گفت: امام راحل، چون نوری عظیم در جهان تابید و خستگان و در راه ماندگان را همراه و قدرتی جهانی را ایجاد کرد که شرق و غرب عالم را درنوردید.
امام جمعه شهر مجن با تاکید بر اینکه از بدو پیروزی انقلاب دشمنان چشم طمع به این سرزمین و انقلاب داشتند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های شیاطین عالم را نقش برآب کرد و همین سبب شد دشمنی آن‌ها از انقلاب ریشه زده و تمام تلاش خود را برای نابودی آن بکار گیرند.
وی با تاکید بر مراقبت از انقلاب اسلامی در مقابل این توطئه‌ها گفت: امروز وظیفه ما در قبال انقلاب و اسلام سنگین است و باید با حضور خود در صحنه این انقلاب را، چون گذشته بیمه نماییم.
بهرامی، تصریح کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامیدی و شکاف در جامعه بکار بسته اند تا با عدم شرکت مردم در انتخابات به عدم مشروعیت نظام تکیه و ضربه خود را به نظام بزنند.
امام جمعه شهر مجن تاکید کرد: امروز هوشیاری و تبعیت از ولایت بیشتر از گذشته نیاز است و باید با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دشمنان را در توزئه خود ناکام نماییم و انقلاب را تداوم بخشیم.
در این مراسم علی اکبر نظری به مرثیه خوانی پرداخت.
این مراسم به همت ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل و پایگاه‌های بسیج ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و بنت الهدی حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها