عشایر، معتمدین و سران و ریش سفیدان منطقه عشایری چغاخور و مشایخ بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۰۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمی عشایر و معتمدین و متنفذین منطقه مشایخ و چغاخور با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، فرماندار بروجن، بخشدار مرکزی بلداجی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این نشست ضمن تشریح فرمایشات امامین انقلاب در راستای اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در این عرصه، اهتمام عشایر در حضور حماسی در تمام عرصه های انقلاب، خصوصا حضور حداکثری در انتخابات را ستودنی دانست.

سردار اکبری یکی از راههای مقابله با شیطنت و توطئه های استکبار جهانی را حضور حداکثری و منسجم مردم در انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح تقویت امنیت جامعه و واگذاری سکان کشور به دست افراد لایق و با کفایت را در بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان نیز ضمن بزرگداشت ایام ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام به حرکت تاریخی مردم منطقه چغاخور در بیعت با حضرت امام خمینی(ره) در 20 بهمن سال 57 اشاره و این حرکت تاریخی را برگ زرینی از بصیرت، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی عشایر دانست.

سرهنگ پاسدار علی  اصغر ایزدی با اشاره به نقش عشایر در عرصه های مختلف قبل و بعد از انقلاب، عشایر را بهترین مدافع روحانیت و علما و برترین سربازان در عرصه جنگ تحمیلی و دفاع از تمامیت ارضی کشور و حافظ آرمانهای انقلاب اسلامی معرفی کرد که گواه آن تقدیم ده هزار شهید جامعه عشایری کشور به انقلاب است.

وی افزود: در حال حاضر نیز عشایر بهترین و بیشترین نقش را در جنگ اقتصادی با اتکا به توان داخلی و تولیدات ملی و بومی دارند.

در این نشست یکی از سران عشایر به نمایندگی از عشایر منطقه با قرائت بیانیه ای ضمن دفاع از آرمانهای امام و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح توسط عشایر تاکید کرد.

ارسال نظرات