فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):
فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت: انتخابات در ایران مظهر اقتدار ملت، قدرت مردم در اداره کشور و باور به حضور آن‌ها برای تعیین سرنوشت کشور است.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۱۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با اشاره به اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از بیانیه گام دوم انقلاب قرار داریم، اظهار داشت: انتخابات در ایران مظهر اقتدار ملت، قدرت مردم در اداره کشور و باور به حضور آن‌ها برای تعیین سرنوشت کشور است.

وی عنوان کرد: کشور در شرایط سیاسی بین‌المللی ویژه‌ای قرار دارد و انقلاب در خارج از مرزها، غرب آسیا و جبهه مقاومت در حوادث بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کند و گفتمان و اراده انقلابی ما در مقابل گفتمان آمریکایی قرار گرفته است. ایران کشور نقش‌آفرینی است که امید دولت‌های مسلمان و مظلوم منطقه به آن است و ما نیز قصد داریم با ایفای این نقش به تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی برسیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز مشکلات معیشتی و فشارهای اقتصادی را یکی از شاخص‌های اصلی تحلیل و بررسی این دوره دانست و ابراز داشت: بخشی از این مشکلات آثار تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی و بخشی از آن نیز حاصل ناکارآمدی یا بدکارآمدی داخلی است. تحلیل‌گران اقتصادی کشور معتقدند که فقط 30 درصد از مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی مربوط می‌شود.

سردار رفیعی با تأکید بر اینکه با باور به ظرفیت‌های داخلی و بهره‌مندی از آن‌ها می‌توان مشکلات موجود را مرتفع کرد، متذکر شد: کشورهای مختلفی با ویروس منحوس کرونا درگیر شدند، اما ایران از جمله کشورهای پیشرفته‌ای است که در مقابله با این ویروس در حوزه‌های فرهنگ عمومی، استفاده از زیرساخت‌های شبکه بهداشت و درمان و تولید واکسن خوش درخشید.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، بیان داشت: تمام تلاش امام خمینی (ره) بر این بود که انقلاب ما ماهیت فرهنگی و مبانی دینی داشته باشد. نباید اجازه دهیم با عملکرد نامطلوب بین ارزش‌های فرهنگی و ارزش‌های انقلاب فاصله بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات 1400 نزدیک کردن آرمان‌ها و ارزش‌های فرهنگی ما به اداره جامعه است، به شرایط سیاسی بین‌المللی و شبکه اقتصادی حاکم بر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: وفاق، همدلی و اتحاد نیاز گام بزرگ این مرحله است. کشور با یک جریان سیاسی خاص اداره نخواهد شد؛ باید تمام ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم تا بتوانیم این مقطع را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سردار رفیعی اضافه کرد: ملت بسیار فهیم و مدیران خوب، دارای روحیه انقلابی، بانشاط، پرکار و خستگی ناپذیری داریم که خوش‌نام و مورد اعتماد هستند، ظرفیت‌های کشور را می‌شناسند و تجربه خوبی در پست‌های قبلی خود دارند که باید این افراد در معرض رأی مردم قرار گیرند تا بتوانیم انتخاب صالحی داشته باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز با اشاره به اینکه مردم مشکل دینی و مبانی اعتقادی ندارند و با تأکید بر ضرورت حل مشکلات مردم تصریح کرد: داوطلبان و تحلیل‌گران سیاسی برای حل مشکلات معیشتی مردم آدرس نادرست ندهند. داوطلبان ظرفیت‌ها، اعتبارات و ساختارهای کشور را می‌دانند بنابراین وعده‌هایی دهند که تحقق آن‌ها ممکن باشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت تحول‌خواه و تحول‌گرا ابراز داشت: دولتی که انتخاب می‌شود باید جرأت و جسارت ایجاد این تحول را در کشور داشته باشد. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای پشتیبانی از دولت منتخب ضروری است زیرا هرچه دولت منتخب آرای بیشتری داشته باشد با دست پرتری در میدان کار حاضر خواهد شد و در پیشبرد دیپلماسی هسته‌ای نیز موفق‌تر خواهد بود.

سردار رفیعی با بیان اینکه بنا دارم هرکجا فرصت صحبت پیدا کردم آن را با حاج قاسم سلیمانی عجین کنم، عنوان‌ کرد: حاج قاسم می‌فرمود؛ امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است و در صورت حفظ این حرم، بقیه حرم‌ها نیز حفظ می‌شوند. دست سردار سلیمانی برای حفظ ایران قوی قطع شد پس بیاییم دستانمان را پای صندوق‌های رأی با جوهر وجود خود رنگین کنیم و مانند حاج قاسم ایران قوی را عزیز بداریم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها