دشمن درصدد القای حس ناامیدی با حربه مشکلات معیشتی است

زنجان-جانشین فرمانده سپاه زنجان با تاکید براینکه دشمن در صدد القای ناامیدی با حربه ی مشکلات معیشتی است ،گفت:دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۲۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جمع ائمه جمعه،طلاب و روحانیون شهرستان ماهنشان گفت: راهکار عبور از مشکلات کنونی کشور طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)،نشاندن وحدت خود در برابر دشمنان  با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای و برگزاری انتخاباتی پرشور است.

دشمن درصدد القای حس ناامیدی با حربه مشکلات معیشتی است

 

وی با تاکید بر اثرات مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: برای روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی معتقد به تحول، عدالتخواه، فساد ستیز، معتقد به جوان ها، باورمند به ملت و آشنا به درد مردم و مستضعفان نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

 

جانشین فرماندهی سپاه  انصارالمهدی(عج)استان زنجان با تاکید براینکه دشمن در صدد القای ناامیدی با حربه ی مشکلات معیشتی است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب ها را به کشورمان نفوذ دهد،تصریح کرد:دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند.

 

طهماسبی خاطرنشان کرد: چنانچه دولتی با آرای قوی و مشارکت بالا مسئولیت را به دست بگیرد  علاوه بر ایجاد شور و نشاط و انگیزه قوی برای حل مشکلات، با توانمندی مضاعف در عرصه های بین المللی، توانمندی دفاع از حقوق مردم در مواجهه با قدرت های ظالم و زیاده خواه بدعهد را خواهد داشت.

 

دشمن درصدد القای حس ناامیدی با حربه مشکلات معیشتی است

 

وی وظیفه مهم دعوت به مشارکت در انتخابات را وظیفه تک تک مردم جامعه عنوان کرد و گفت:موقعیت خطیر امروز وظیفه ما را سنگین تر می کند.

 

نیازمند بازخوانی آرمان های امام راحل هستیم

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)در ادامه بیان داشت: بازخوانی آرمانهای امام راحل، توجه به حماسه و عظمتی که ایشان آفرید و حرکتی که وی آغاز کرد ضروری است چرا که انسان ها همواره نیازمند بازخوانی و یادآوری روزهای با عظمت امداد و نصرت الهی، در هم شکستن فرعون ها و نجات انسان از دل بلا و طوفان ها هستند.

 

دشمن درصدد القای حس ناامیدی با حربه مشکلات معیشتی است

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یکی از کلمه های طیب خداوند بود اضافه کرد:امام آرزوی دیرین پیامبران و ائمه اطهار را با تشکیل حکومت اسلامی برآورده کرد.

 

طهماسبی کار برای خدا را عامل نفوذ امام راحل در دل انسان ها دانست و گفت: امام همه چیز را به جای خود از خدا می دید وهمه اتفاق های رخ داده در جهان و کشور را نتیجه خواست خدا می دانست.

 

 جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه ارتباط دائم امام راحل با خدا و ذکر اهل بیت(ع) سبب آرامش روحی ایشان شده بود، افزود: یکی از ثمرات وجودی امام راحل ،انقلاب اسلامی و شکل گیری حرکتی با هزاران شهید در ایران اسلامی و سرزمین های اسلامی برای بیداری دل انسان ها و جوامع بود.

دشمن درصدد القای حس ناامیدی با حربه مشکلات معیشتی است

 

وی در پایان یادآور شد: هم اینک نه تنها ایران بلکه رزمندگان مقاومت با الگوگیری از روحیه جهادی ملت مقاوم ایران اسلامی به این انقلاب، پوزه  رژیم صهیونیستی و آمریکا، عربستان و نوکران آمریکا را به زمین مالیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار