خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی گفت: دبیران کنگره باید تمام سعی و ظرفیت‌های خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره به کار گیرند.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۸۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
لزوم بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره شهدای استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، اولین جلسه دبیران دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان همدان با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهادت امام صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا تأکید کرد.

سردار مظاهر مجیدی افزود: دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی افزود: دبیران کنگره باید تمام سعی و ظرفیت‌های خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره به کار گیرند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدای استان گفت: اولین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۸۹ برگزار شد که برای برگزای آن دو سال برنامه‌ریزی و جلسات منظم انجام گرفت و باعث شد تجربیات خوبی را در این زمینه کسب کنیم.

وی گفت: بزرگ‌ترین افتخار ما این است که در سال جدید برگزاری دومین کنگره به استان همدان ابلاغ شده است و جلسات سیاستگذاری آن برگزار شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات