خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین:

اخلاق مداری در مناظره های انتخاباتی ،رکن اساسی است

تبریز-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین گفت: رعایت موازین اخلاقی جزو اساسی ترین لازمه های مناظره های انتخاباتی است و یک رکن اساسی مناظره به شمار می رود.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۹۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسن زاده در جمع کارکنان سپاه خداآفرین گفت: هیچ یک از کاندیداها حق اهانت به دیگر کاندیدها را ندارد، این اهانت ها در سطح و شان نظام اسلامی نیست، کاندیداها باید برنامه عملی خود را برای حل مشکلات مردم از قبیل بیکاری، ازدواج و ... را بیان کنند.
وی افزود: با ترویج بی اخلاقی ها در مناظره ها سطح نارضایتی مردم از طبقه حاکم جامعه افزایش پیدا می کند و این خلاف عقل و شرع و عُرف است.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: هر فردی که رئیس جمهور شود باید خود را امانتدار خون شهدا و آرمان های انقلاب بداند و سنگینی چنین مسئولیت را بر دوش خود احساس کند چرا که یک خطای رئیس جمهور بر یک امتی تاثیرگذار خواهد شد و شاید اثرش سالیان سال بر وضع زندگی مردم باقی بماند.
وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه گفت: رئیس جمهور منتخب باید ولی فقیه را پدری دانا و دلسوز برای خود بداند و رهنمودهای ایشان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها