خبرهای داغ:
مسؤول مرکز بسیج اساتید حوزه مطرح کرد:

از نوحه سرایی برای جمهوریت تا به قتلگاه بردن اراده مردم در فتنه ۸۸

حجت الاسلام نبوی گفت: امروز کسانی نگران جمهوریت نظام شده اند که در فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام بوده و از روی اراده مردم رد شدند.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۱۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام محمدحسن نبوی مسؤول مرکز بسیج اساتید در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: در هیچ یک از کشور‌های دنیا بدون در نظر گرفتن معیار‌ها به هیچ وجه اجازه داده نمی‌شود که فردی در انتخابات کاندیدا شود؛ در همه کشور‌ها برای تایید صلاحیت افراد ثبت نام کننده مکانیسم‌هایی وجود دارد و مدلی که امروز در ایران اجرا می‌شود از همه آن‌ها عادلانه‌تر است.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با اشاره به فرآیند تایید صلاحیت‌ها در شورای نگهبان، بیان کرد: در کشور ما یک گروه فقیه و یک گروه حقوقدان که مجلس به آن‌ها رای داده است بر اساس قانون صلاحیت افراد را بررسی می‌کنند که آیا در چارچوب قانون مورد تایید است یا نه؟

وی عنوان کرد: برخی از منافقین و معاندین تعمد دارند تا تعداد افراد ثبت نام کننده در انتخابات را افزایش دهند و از طریق افزایش رد صلاحیت‌ها تنش ایجاد کند؛ آقایانی که دم از دموکراسی می‌زنند توضیح بدهند که چرا در آمریکا تنها دو گروه هستند که نامزد‌های خود را معرفی می‌کند؟ و چرا در این کشور مخالفین با نظام تایید صلاحیت نمی‌شود؟

حجت الاسلام نبوی ابراز کرد: نکته جالب اینجاست که ضد انقلاب‌ها انتظار دارند که شورای نگهبان آن‌ها را تایید صلاحیت کند تا رئیس جمهور کشور انقلابی شوند که خون هزاران شهید به پای آن ریخته است؛ امروز کسانی در کشور نگران جمهوریت شده اند که در فتنه ۸۸ با وجود مشخص بودن نظر اکثریت مردم به دنبال براندازی کامل نظام بودند و کشور‌های غربی نیز رسماً امکانات و ماهواره‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دادند.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با بیان اینکه مشکل اصلی آقایان با اصل نظام جمهوری اسلامی است، گفت: طیف غربگرا همواره به دنبال فریب مردم بوده و با بیان مسائلی مثل آزادی زن، به زنان کشور ظلم کرده و آن‌ها را بازیچه دست خودشان قرار داده اند؛ آیا تایید صلاحیت افرادی که در ماجرای فتنه ۸۸ بدترین برخورد را با نظام داشته و همواره با دشمن هم صدا بوده اند، قابل قبول است؟ حکم این افراد در نظام‌های دیگر اعدام است، اما حالا این آقایان طلبکار نظام و مردم شده اند.

حجت الاسلام نبوی ابراز کرد: رهبر انقلاب در جایگاه عادلانه خود، وقتی احساس می‌کنند نسبت به افراد ظلم شده، احساس تکلیف کرده و واکنش خود را بیان می‌کنند؛ شما نیز از رهبر انقلاب یاد بگیرید، عادل باشید و ظلم نکنید.

وی با بیان اینکه این افراد هیچ ابایی ندارند که در صورت موجود بودن شرایط ضربات مهلکی به نظام، شورای نگهبان و رهبر انقلاب بزنند، عنوان کرد: برای هر کسی که کمترین بینش سیاسی داشته باشد، مشخص است که این افراد تمکینی نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب ندارند و با سوء استفاده از کلام رهبری، به شورای نگهبان می‌تازند، اگرچه صد‌ها بار رهبر انقلاب از این شورا حمایت کرده باشد.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه در پایان خاطر نشان کرد: امروز بخش اعظمی از مردم دریافته اند که آنچه طیف اصلاح طلب و غربگرا در خصوص مردم بیان می‌کنند، چیزی جز نیرنگ و فریب نیست و همین سبب دستپاچگی و استیصال غربگرایان شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات