خبرهای داغ:
نهاوند-امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: هم اكنون مسائل زیست محیطی دارای اهمیت خاص در جامعه است كه برای دستیابی به اهداف این بخش نیازمند یك بسیج عمومی در برخی عرصه‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۵۲
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

دستیابی به اهداف مسائل زیست محیطی نیازمند یك بسیج عمومی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و در اولین روز از این هفته، رئیس و كارشناس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با حجت الاسلام مغیثی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو كردند.

امام جمعه شهرستان نهاوند در این مراسم ضمن تبریك هفته محیط زیست و قدردانی از زحمات پرسنل اداره حفاظت محیط زیست نهاوند، به بیان اهمیت محیط زیست از دیدگاه اسلام و كلام معصومین(ع) پرداخت و بیان کرد: بدون شك محیط زیست سالم یكی از نعمات الهی و بخشی از نظام خلقت است كه ریشه در جهان‌بینی توحیدی دارد؛ یعنی جهان و هر آنچه كه در اوست، تصویری از خداوند واحد است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه با حمایت كامل و قاطع از محیط تاکید کرد: هم اكنون مسائل زیست محیطی دارای اهمیت خاص در جامعه است كه برای دستیابی به اهداف این بخش نیازمند یك بسیج عمومی در برخی عرصه‌ها هستیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند نیز به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مساله محیط زیست اشاره و به شعار امسال محیط زیست با عنوان «احیای زمین، افزایش بهره‌وری برای توسعه پایدار» اشاره کرد و گزارش كاملی از فعالیت‌های این اداره و  وضعیت محیط زیست شهرستان نهاوند ارائه کرد.

مهرداد سلگی اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی و تغییر نگرش مردم نسبت به محیط زیست می‌توان برای حراست از طبیعت به آنها آموزش داد تا زمین هدیه‌ای كه از سوی خداوند نزد آنها به امانت است را سالم به نسل‌های بعدی برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات